اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950901186940042

با همکاری مشترک ایدرو و شرکت آلمانی توف سود

کارگاه آموزشی در حوزه صنایع ریلی برگزار می شود

کد: 13950901186940042

https://goo.gl/DSnLTT

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شرکت TUV SUD آلمان کارگاه آموزشی در حوزه صنایع ریلی برگزار می کنند.

کارگاه اموزشی در حوزه صنایع ریلی برگزار می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، شرکت TUV SUD آلمان ، با تجربه 150 ساله در تیرماه 1395 با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(IDRO) قرارداد همکاری مشارکت منعقد نمود . این شرکت در ارائه راهکارهای تخصصی پایدار در زمینه کیفیت ، خدمات تست و بازرسی ، ممیزی ، آموزش و مشاوره  و نیز صدور گواهینامه‌های مرتبط معتبر بین‌المللی ، در ماههای گذشته فعالیت خود را در ایران آغاز نموده است که شعبه ایران شرکت TUV SUD در تهران در حال انجام مراحل نهائی ثبت شرکت می‌باشد .

   کارگاه صنعت ریلی با راهبری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(IDRO) و مشارکت شرکت TUV SUD آلمان در تاریخ 3/9/1395 با حضور 70 شخص حقوقی(شامل سازمان برنامه‌ریزی و مدیریت کشور ، وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، وزارت راه و شهرسازی ، شرکت راه‌آهن ، شرکت‌های خصوصی فعال در تولید واگن و تجهیزات صنعت ریلی و مهندسین مشاور و صاحب‌نظر در حوزه ریلی) مجموعا به تعداد 150 نفر از مدیران ارشد و مسؤولین و فعالین صنعت ریلی در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار خواهد شد.

   هدف کلان برگزاری کارگاه فوق‌الذکر ، تسهیل برقراری تعامل مابین شرکت TUV SUD آلمان با نهادها و صنایع ایرانی مرتبط در حوزه صنعت ریلی و نیز برداشتن گامی موثر در توسعه مدیریت طرحهای صنعت ریلی و فرآیند ارتقاء سیستمهای فنی و مهندسی می‌باشد.

    بنابراین در راستای بهبود صنعت و انتقال تکنولوژی موردنیاز به صنایع ایران ، اولین کارگاه آموزشی یک روزه صنعت ریلی ، طبق عناوین زیر برنامه‌ریزی شده است :

عناوین کلان کارگاه مذکور :

•    معرفی توانمندیهای مرتبط با صنعت ریلی در شرکت TUV SUD

•    مهندسی و نوسازی سیستمهای سیگنالینگ و مشاوره های مربوطه

•    فرایند حمایتی TUV SUD در اجرای پروژه های صنعت ریلی اعم از مدیریت ایمنی ، تعمیرات و نگهداری و ...

•    فرایند پیاده سازی ارزیابی ، بازرسی و صدور گواهینامه های فنی و استاندارد صنعت ریلی توسط TUV SUD

•    معرفی گواهینامه های قابل ارائه TUV SUD

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) یک سازمان توسعه‌ای بوده که به منظور گسترش و نوسازی صنایع کشور از راه بررسی های علمی و صنعتی و تهیه و تربیت کادر مدیریت و تاسیس شرکتهای صنعتی، معدنی و خدماتی و یا مشارکت در آنها و کمک و راهنمایی‌های فنی به واحدهای صنعتی و معدنی در سال 1346 تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]