اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950902187686503

میگلی نژاد در جلسه شورای اداری شهرداری خبر داد

احداث هتل پنج ستاره ومرکز تجاری در شهر بوشهر

کد: 13950902187686503

https://goo.gl/tgQtXO

، بوشهر , (اخبار رسمی): شهردار بندر بوشهر گفت:به دنبال احداث یک هتل پنج ستاره و یک مرکز تجاری در شهر بوشهر هستیم

احداث هتل پنج ستاره ومرکز تجاری در شهر بوشهر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری بندر بوشهر، غلامعلی میگلی نژاد شهردار بندر بوشهر با بیان این مطلب که بوشهر ظرفیت احداث مراکز تجاری و هتل دارد افزود: در حال مذاکره با مسئولان بانک شهر مرکزی جهت اخذ تسهیلات در جهت احداث هتل پنج ستاره و یک مرکز تجاری در شهر بوشهر هستیم.

میگلی نژاد به مدیران شهرداری تأکید نمود: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز مدیران شهرداری وقت بیشتری برای به اتمام رساندن پروژه های در دست اجرا در نظر بگیرند.

شهردار بوشهر اعلام نمود: در حال پیگیری آسفالت کوچه های خاکی باقیمانده در سطح شهر هستیم که به زودی آسفالت این کوچه ها توسط معاونت عمرانی شهرداری آغاز می گردد.

وی در ادامه از معاون مالی و مدیر اداره درآمدهای عمومی شهرداری در جهت عملکرد خوب مدیریت هزینه ها و درآمدهای شهرداری قدردانی نمود و همچنین از شهردار بافت قدیم در اجرای دیوار بیرونی بافت فرهنگی تاریخی بوشهر تشکر نمود و خواستار پیگیری جدی در خصوص تسریع در روند پروژه های مصوب بافت فرهنگی تاریخی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری بندر بوشهر

بندر بوشهر تلفظ یکی از شهرهای استان بوشهر و مرکز استان بوشهر از استان‌های جنوب غربی ایران است. جمعیت این شهر در سال 1390 خورشیدی بالغ بر 195،222 نفر بوده‌است. بندر بوشهر در بخش مرکزی استان بوشهر، در ارتفاع 18 متری از سطح دریا و در منطقه ساحلی خلیج فارس واقع شده و آب و هوای نیمه بیابانی گرم دارد. این شهر از سمت شمال، غرب و جنوب به خلیج فارس محدود شده‌است. نام بوشهر در کتاب‌ها و اسناد تاریخی، تحت نام‌های مختلفی نظیر «رام اردشیر»، «ابوشهر»، «لیان» و «ریشهر» به ثبت رسیده‌است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]