اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950923200006503

شهردار بندر بوشهر خبر داد

ایجاد 12 خانه دوچرخه درشهر بوشهر

کد: 13950923200006503

https://goo.gl/YhCXri

، بوشهر , (اخبار رسمی): شهردار بوشهر از ایجاد 12 خانه دوچرخه در نقاط محتلف شهر بوشهر خبر داد.

ایجاد 12 خانه دوچرخه درشهر بوشهر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری بندر بوشهر، غلامعلی میگلی‌نژاد امروز در نشست با سازمان‌های مردم نهاد در بوشهر اظهار کرد: در راستای توسعه و ترغیب شهروندان بوشهری به ورزش، ایستگاه‌های استفاده از دوچرخه به شکل رایگان راه‌اندازی شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر چهار ایستگاه دوچرخه در روبروی پارک جفره علیباش، پارک سیادت، پارک شغاب و روبروی شهرداری استقرار یافته است.

شهردار بندر بوشهر بیان کرد: هشت ایستگاه دوچرخه دیگر در نقاط مختلف سطح شهر قرار می‌گیرد که در مجموع 12 ایستگاه با ظرفیت 460 دوچرخه است.

وی تصریح کرد: ایجاد ایستگاه‌های خانه دوچرخه توسط شهرداری بوشهر با هدف کاهش حجم ترافیک، کاهش میزان آلودگی هوا، ارتقای سطح سلامتی شهروندان، گسترش فرهنگ ورزش و ترویج روحیه شادابی و نشاط در جامعه است.

میگلی‌نژاد یادآور شد: برآورد اعتبار این پروژه 4 میلیارد و 990 میلیون ریال است که از منابع داخلی شهرداری تأمین می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری بندر بوشهر

بندر بوشهر تلفظ یکی از شهرهای استان بوشهر و مرکز استان بوشهر از استان‌های جنوب غربی ایران است. جمعیت این شهر در سال 1390 خورشیدی بالغ بر 195،222 نفر بوده‌است. بندر بوشهر در بخش مرکزی استان بوشهر، در ارتفاع 18 متری از سطح دریا و در منطقه ساحلی خلیج فارس واقع شده و آب و هوای نیمه بیابانی گرم دارد. این شهر از سمت شمال، غرب و جنوب به خلیج فارس محدود شده‌است. نام بوشهر در کتاب‌ها و اسناد تاریخی، تحت نام‌های مختلفی نظیر «رام اردشیر»، «ابوشهر»، «لیان» و «ریشهر» به ثبت رسیده‌است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه