اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929202766503

در سطح مدراس شهر

6000 جلد کتاب آموزشی بازیافت در بوشهر توزیع شد

کد: 13950929202766503

https://goo.gl/tcEMS3

، بوشهر , (اخبار رسمی): بیش از 6000 جلد کتاب آموزشی ویژه دانش آموزی خریداری و در چهار مقطع تحصیلی درسطح مدارس شهر بوشهر توزیع شد.

6000 جلد کتاب آموزشی بازیافت در بوشهر توزیع شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر، مسعود غلامزاده فرد با تاکید بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ بازیافت در جامعه و کاهش پسماندها افزود: بیش از 6000 جلد کتاب آموزشی ویژه دانش آموزی خریداری و در چهار مقطع تحصیلی درسطح مدارس شهر بوشهر توزیع شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند بیان نمود: آگاه سازی به دانش آموزان ، از اولویت های کاری این سازمان می باشد که با اطلاع رسانی و آموزش فرزندان به امر پاکیزگی محیط شهری خویش و نهادینه کردن آن در بین قشر دانش آموزی عملیاتی و توزیع خواهد شد.

وی در پایان عنوان نمود: کتاب های آموزشی بازیافت دارای مضامین متفاوتی از جمله داستان ها، سرگرمی و دانستی ها و در مقاطع بالاتر انواع پسماندها و روش های کاهش آن آموزش داده شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری بندر بوشهر

بندر بوشهر تلفظ یکی از شهرهای استان بوشهر و مرکز استان بوشهر از استان‌های جنوب غربی ایران است. جمعیت این شهر در سال 1390 خورشیدی بالغ بر 195،222 نفر بوده‌است. بندر بوشهر در بخش مرکزی استان بوشهر، در ارتفاع 18 متری از سطح دریا و در منطقه ساحلی خلیج فارس واقع شده و آب و هوای نیمه بیابانی گرم دارد. این شهر از سمت شمال، غرب و جنوب به خلیج فارس محدود شده‌است. نام بوشهر در کتاب‌ها و اسناد تاریخی، تحت نام‌های مختلفی نظیر «رام اردشیر»، «ابوشهر»، «لیان» و «ریشهر» به ثبت رسیده‌است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه | محیط زیست