اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929202756503

کلنگ زنی دو پروژه عمرانی در بندر بوشهر

کد: 13950929202756503

https://goo.gl/EQF2B9

، بوشهر , (اخبار رسمی): عملیات اجرایی دو پروژه عمرانی(ساماندهی گلزار شهداء و بهسازی سنگ فرش حد فاصل پارک صدف تا پارک رافائل) با حضور شهردار بندر بوشهر، اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین، شهرداران مناطق، مدیر عامل سازمان ها، رئیس بنیاد شهید شهرستان بوشهربرگزار شد

کلنگ زنی دو پروژه عمرانی در بندر بوشهر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری بندر بوشهر، غلامعلی میگلی نژاد با بیان این مطلب که شورای اسلامی شهر حمایت های بسیار خوبی در بخشهای مختلف شهرداری داشته افزود:  بهسازی گلزار شهداء برای اولین بار در کشور و در شهر بوشهر به صورت مجموعه ای بسته متناسب با شأن و جایگاه شهداء و خانواده شهداء و اعتقادات دینی مردم، با اعتباری بالغ بر 10/180/000/000 ریال از منابع داخلی شهرداری اجرا می گردد.

شهردار بندر بوشهر بیان نمود: کفسازی حدفاصل پارک صدف تا پارک رافائل وضعیت نابسامانی دارد که با اجرای این پروژه، مبلمان بسیار زیبایی در این محل ایجاد می گردد و با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری اجرا می شود که با اتمام این پروژه محل مناسبی برای ورزش و گردشگران به وجود خواهد آمد.

شهردار بوشهر مدت اجرای پروژه ساماندهی گلزار شهداء را 4 ماه و بهسازی سنگ فرش از پارک صدف تا پارک رافائل را 3 ماه اعلام کرد.

میگلی نژاد خاطر نشان کرد: شاید در تأمین اعتبار یک مقدار کم و کاستی داشته باشیم اما با اعتمادی که ما از پیمانکاران و آنها از ما دارند سعی می کنیم تا پایان سال حدود 99 درصد پروژه های عمرانی و خدماتی را به بهر ه برداری برسانیم.

 وی در پایان افزود: از صدا و سیمای استان و دیگر رسانه ها که در مراسمات کلنگ زنی پروژه های شهرداری بوشهر حضور می یابند و حلقه اتصال شهرداری و کارکرد شهرداری با شهروندان می شوند تشکر می کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری بندر بوشهر

بندر بوشهر تلفظ یکی از شهرهای استان بوشهر و مرکز استان بوشهر از استان‌های جنوب غربی ایران است. جمعیت این شهر در سال 1390 خورشیدی بالغ بر 195،222 نفر بوده‌است. بندر بوشهر در بخش مرکزی استان بوشهر، در ارتفاع 18 متری از سطح دریا و در منطقه ساحلی خلیج فارس واقع شده و آب و هوای نیمه بیابانی گرم دارد. این شهر از سمت شمال، غرب و جنوب به خلیج فارس محدود شده‌است. نام بوشهر در کتاب‌ها و اسناد تاریخی، تحت نام‌های مختلفی نظیر «رام اردشیر»، «ابوشهر»، «لیان» و «ریشهر» به ثبت رسیده‌است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه