اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950902188230042

با عرضه محصولات تولیدی ساخت داخل صورت گرفت

حضور شرکت نیک گستر در نمایشگاه اختصاصی ایران در رم

کد: 13950902188230042

https://goo.gl/6fyGp9

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت نیک گستر که به تولید شیرهای کنترلی در صنعت نفت گاز با سرمایه گذاری جیوا گروپ ایتالیا و شرکت گلدن گروپ آلمان در ایران فعال است در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در شهر رم حضور یافت.

حضور شرکت نیک گستر در نمایشگاه اختصاصی ایران در رم

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، محمد رضوانیان در خصوص فعالیت های این شرکت گفت هم اکنون بهترین تکنولوژی در ساخت و تعمیر شیرالات کنترلی را در ایران تهیه نموده ایم و آمادگی افزایش ظرفیت در جهت تامین نیازهای داخلی را داریم.

این خبر حاکی است وی با اشاره به همکاری و حمایت ایدرو از این شرکت گفت که تجهیزات و امکانات ما جوابگوی نیازهای داخلی و کشورههای منطقه است انشاالله با توجهی که مسئولان محترم  وزارت نفت مبذول می دارند و همچنین  بازاریابی در کشورهای منطقه،  فعالیتهای را توسعه خواهیم بخشید .

گفتنی است این نمایشگاه که بمنظور معرفی انواع  توانمندی ها و قابلیت های صنعتی ،‌معدنی و فنی  جمهوری اسلامی ایران در پایتخت ایتالیا برگزار می گردد با مساحت 17000 متر تشکیل شده است.

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نیز در این نمایشگاه زمینه های فعالیت های خودرا در حوزه های مختلف اعم از صنایع دریایی ،‌نفت و گاز و خودروسازی و غیره در معرض نمایش درآورده است..

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) یک سازمان توسعه‌ای بوده که به منظور گسترش و نوسازی صنایع کشور از راه بررسی های علمی و صنعتی و تهیه و تربیت کادر مدیریت و تاسیس شرکتهای صنعتی، معدنی و خدماتی و یا مشارکت در آنها و کمک و راهنمایی‌های فنی به واحدهای صنعتی و معدنی در سال 1346 تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش