اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950909191975990

معاون شهردار تهران از تجلی «اقتصاد مقاومتی» در ساخت واگن مترو می گوید

هر 24 ساعت یک واگن جدید مترو تولید می شود

کد: 13950909191975990

https://goo.gl/1fdZre

، تهران , (اخبار رسمی): معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش 50 درصدی ظرفیت کارخانه واگن سازی تهران ، خبر داد و گفت: از ابتدای امسال، 147 واگن جدید وارد خطوط متروی پایتخت شده و تا پایان سال جاری نیز 168 واگن جدید دیگر وارد ناوگان ریلی پایتخت می شود.

هر 24 ساعت یک واگن جدید مترو تولید می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مازیار حسینی افزود: هر رام قطار مترو شامل 7 واگن است و به عبارتی، از اول امسال 21 قطار جدید وارد خطوط متروی پایتخت شده و تا پایان سال جاری نیز 24قطار جدید دیگر وارد ناوگان ریلی پایتخت می شود.

وی با اعلام این که سال 95 را می توان سال شکوفایی متروی تهران نامید، چرا که تا آخر سال جاری خطوط 6 و 7 و خط متروی فرودگاه حضرت امام (ره) افتتاح می شود، تأکید کرد: این شکوفایی به بهره برداری از خطوط سه گانه متروی پایتخت محدود نمی شود و رونق تولید و ورود واگن های جدید به خطوط موجود مترو و خطوط در دست ساخت را نیز در بر می گیرد.
معاون شهردار تهران در پایان با تأکید بر این که با افزایش 50 درصدی ظرفیت کارخانه واگن سازی تهران، برای نخستین بار در سال جاری، 45 رام قطار جدید در این کارخانه ساخته و وارد خطوط مترو شده و خواهد شد، خاطرنشان کرد: با تکمیل مراحل ساخت و ساز قطارهای جدید، قطارهایی که تولید می گردند، بلافاصله وارد خطوط مترو می شوند. 
گفتنی است هر 24 ساعت یک واگن جدید مترو و به عبارتی، هر هفته 6 واگن و هر ماه 26 واگن جدید در کارخانه واگن سازی تهران تولید می شود که به این ترتیب، هر 8 روز یک رام قطار جدید و هر ماه حدود 4 رام قطار جدید در این کارخانه در دست تولید است که با توجه به رکود حاکم بر صنایع کشور، اقدامی عملی در راستای تحقق «اقتصاد مقاومتی» محسوب می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران

حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد حمل و نقل و ترافیک شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه