اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950909192104568

شرایط قرنطینه‌ای واردات دانه کلزا اعلام شد

کد: 13950909192104568

https://goo.gl/BXVkQu

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل دفتر توسعه تجارت وزارت جهاد کشاورزی با ارسال نامه‌ای به سازمان توسعه تجارت، شرایط قرنطینه‌ای واردات یونجه خشک و دانه کلزا، چوب‌های چهار تراش و گرده بنده بدون پوست توس و توسکا را اعلام کرد.

شرایط قرنطینه‌ای واردات دانه کلزا اعلام شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران، سید جمال مدرسی مدیرکل دفتر توسعه تجارت وزارت جهاد کشاورزی با ارسال نامه‌ای به سرپرست دفتر مقررات صادرات و واردت سازمان توسعه تجارت شرایط قرنطینه‌ای واردات چوب‌های چهار تراش و گرده بنده بدون پوست توس و توسکا از کشور لهستان، دانه کلزا برای روغن‌کشی از کشور استرالیا و یونجه خشک پرس شده از کلیه کشورها را  با  شرایط ریسک قرنطینه‌ای متوسط، اعلام کرد.

علی خلج سرپرست دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت نیز با ارسال نامه‌ای به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌های کشور این شرایط را ابلاغ کرد.

برای مشاهده شرایط کامل قرنطینه‌ای واردات این محصولات اینجا کلیک کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران

انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران در راستای اجرای ماده 131 قانون کار جمهوری اسلامی ایران و به منظور حفظ حقوق و منافع مشروع و قانونی و بهبود وضع اقتصادی کارفرمایان که خود متضمن حفظ منافع جامعه نیز می باشد تشکیل گردیده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]