زیر ساختی برای توسعه کارآفرینی

افتتاح 20 مرکز بهاران در پایتخت تا پایان سال جاری

کد: 13950914194356015

https://goo.gl/KggYaV

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: مراکز بهاران زیرساخت اقتصاد محلی و توسعه‌ای برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال محلی به شمار می‌روند.

افتتاح 20 مرکز بهاران در پایتخت تا پایان سال جاری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، رضا قدیمی با بیان این مطلب، اظهار داشت: در مدل اقتصادی شهرداری تهران، مراکز بهاران به عنوان زیرساخت اقتصاد محلی برای توسعه کارآفرینی و ایجاد اشتغال محلی به شمار می‌روند که ورود معتادان در این مراکز ممنوع بوده و حضور در این مراکز فقط ویژه بهبودیافتگان تهرانی است، همچنین معتادان شهرستانی نیز به شهرهایشان بازگردانده می‌شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: ورود معتادان پس از ترک به مجموعه بهاران به صورت داوطلبانه است و افراد در این مراکز پس از گذراندن دوره‌های کارآفرینی، حرفه آموزی، برگزاری جلسات مددکاری و مشاوره، برای ورود به بازارکار آماده می‌شوند.

قدیمی تأکید کرد: در حال حاضر 24 مرکز بهاران با ظرفیت 2 هزار و 300 نفر در پایتخت فعال بوده و قرار است که تا پایان امسال با افتتاح 20 مرکز دیگر حدود 2 هزار و 100 نفر به ظرفیت موجود افزوده شود، همچنین در مجموع ظرفیت این مراکز تا پایان سال 95 نیز 4 هزار و 400 نفر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: طی 9 ماهه اخیر، بیش از یک هزار و 500 نفر در مراکز بهاران پذیرش شدند که شناسایی خانواده‌های این افراد و تشویق آنان برای حضور و شرکت در جلسات مشاوره و مددکاری یکی از اهداف مهم این مراکز در راستای حمایت‌های روانی و روحی مددجویان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه