اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950915194975984

آغاز مسابقه اینستاگرامی شب یلدا وب24

کد: 13950915194975984

https://goo.gl/NvHbaU

، تهران , (اخبار رسمی): مسابقه اینستاگرامی شب یلدا وب24 برای مدیران سایت‌ها در زمینه رتبه کلمات کلیدی در گوگل شروع شد.

مسابقه اینستاگرام برای مدیران سایت ها

مسابقه اینستاگرامی شب یلدا وب24 برای مدیران سایت ها در زمینه رتبه کلمات کلیدی در گوگل شروع شد، برای شرکت در مسابقه و توضیحات بیشتر به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام مراجعه کنید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وب24، مسابقه اینستاگرامی شب یلدا وب24 برای مدیران سایت‌ها در زمینه رتبه کلمات کلیدی در گوگل آغاز شد، برای شرکت در مسابقه و توضیحات بیشتر به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام وب24 مراجعه کنید.

هدف از این مسابقه آشنایی بیشتر مدیران سایت ها با سئو و بهینه سازی سایت و استفاده از ابزارهای مناسب در زمینه سئو کردن سایت خود مانند جت سئو است.

نحوه شرکت در مسابقه اینستاگرامی شب یلدای وب24:
1- اپلیکیشن کاملا رایگان جت سئو را از بازار نصب کنید. جت سئو بهترین ابزار برای رصد رتبه سایت خود و رقبا در نتایج گوگل است و از طریق این اپلیکیشن موبایل اندرویدی می توانید رتبه های سایت خود در گوگل را به صورت روزانه دنبال کنید و نمودار و خروجی اکسل از تغییرات سایت خود بگیرید، اپلیکیشن موبایل جت سئو علاوه بر رصد کردن رتبه های سایت شما در گوگل به شما این امکان را می دهد که رتبه خود را با رقبایی که دارید مقایسه کنید و همچنین از طریق جت سئو می توانید تحلیل سایت های مختلف اینترنتی و سایت خود را انجام دهید.
2- آدرس سایت و کلمات کلیدی مورد نظر خود را در جت سئو وارد کنید و رتبه سایت خود در هر کلمه کلیدی را مشاهده کنید.
3- از صفحه اصلی اپلیکیشن که وضعیت سایت شما را در نتایج جستجوی کلمات کلیدی نشان می دهد، اسکرین شات گرفته و به اینستاگرام وب24 دایرکت کنید.
4- عکس های شما در پیج وب24 منتشر شده و سایتی که بیشترین لایک را دریافت کند برنده خواهد شد.
البته باید توجه داشت که ابتدا سایت ها و کلمات کلیدی مرتبط با موضوع طراحی سایت و سئو نمی توانند در این مسابقه شرکت کنند ؛ در عکس ارسالی باید دو نوار بالای اپ شامل عبارت جت سئو و آدرس سایت مشخص باشند و مهلت ارسال عکس تا شب یلدا است.
جایزه برنده مسابقه اینستاگرام شب یلدا وب24، طراحی اپلیکیشن اندروید به ارزش 5 میلیون تومان یا یک جلسه مشاوره سئو به ارزش 2 میلیون تومان. هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی بیشتر مدیران سایت ها با مبحث سئو و بهینه سازی سایت و استفاده از ابزارهای مناسب در زمینه تحلیل سایت و دنبال کردن رتبه های کلمات کلیدی آنها در گوگل است.

لازم به ذکر است که با شرکت در این مسابقه علاوه بر اینکه کسب و کار خود را به مخاطبین قابل توجهی که در شبکه های اجتماعی وب24 را دنبال می کنند معرفی می کنید شانس برنده شدن جایزه را نیز خواهید داشت و با ابزارهای مناسب نیز آشنا می شوید، بنابراین اگر مدیر سایت هستید و وب‌سایت اینترنتی دارید پیشنهاد میکنیم که زمان را از دست ندهید و هر چه سریعتر در این مسابقه شرکت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب24

وب24 به دنبال ارائه خدمات کامل و متمایز به مشتریان خود است. در دیدگاه ما ارائه خدمات به مشتریان، یک فرآیند درازمدت، مناسب و سودمند برای دو طرف است. در سیستم های تولید شده توسط ما علاوه بر رعایت استانداردهای لازم، سادگی و کاربردپذیری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و پشتیبانی به مشتریان در اولویت قرار دارد. وب 24 در کنار مشتریان خود رشد می کند و افتخار همکاری با بهترینها را در کارنامه داریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]