اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970225295745984

وب24 شرکت طراحی سایت باسابقه‌ای که خود را به روز می‌کند

چرا وب24 پس از گذشت سال‌ها هنوز در رتبه‌های بالای گوگل قرار دارد؟

کد: 13970225295745984

https://goo.gl/fooCix

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت‌های زیادی در حوزه سئو و طراحی سایت وجود دارند که خدمات مرتبط با این موضوع را ارائه می‌کنند، چرا وب24 پس از گذشت سال‌ها با وجود تغییر الگوریتم‌های مختلف گوگل، هنوز در رتبه‌های بالا قرار دارد و جز شرکت‌های مطرح در این حوزه است؟

چرا وب24 پس از گذشت سال ها هنوز در رتبه های بالای گوگل قرار دارد؟
وب 24 - شرکت طراحی سایت و سئو

شرکت‌های زیادی در حوزه سئو و طراحی سایت وجود دارند که خدمات مرتبط با این موضوع را ارائه می‌کنند، چرا وب24 پس از گذشت سال‌ها هنوز در رتبه‌های بالا قرار دارد و جز شرکت‌های مطرح در این حوزه است؟

شرکت‌های زیادی در حوزه سئو و طراحی سایت وجود دارند که خدمات مرتبط با این موضوع را ارائه می‌کنند، چرا وب24 پس از گذشت سال‌های زیادی که از فعالیتش می‌گذرد، با وجود تغییر الگوریتم‌های مختلف گوگل، هنوز در رتبه‌های بالا قرار دارد و جز شرکت‌های مطرح در این حوزه است؟

این سوالی است که افراد زیادی از وب24 می‌پرسند و به دنبال یافتن پاسخ مرتبط در این زمینه هستند. بگذارید پاسخ سوال را با یک داستان مطرح کنیم.

در 20 سال گذشته چه تغییراتی در سئو و طراحی افتاده است؟

اینترنت، در حدود سال 76 به ایران آمد و اوایل از طریق موسسه تحقیقات ریاضیات و فیزیک نظری ایران و سپس شرکت‌هایی مانند سفینه و ندا رایانه از طریق اتصال Dial-up در بین خانواده‌های ایرانی همه گیر شد. در آن سال‌ها کمتر کسی دانشی در مورد HTML و CSS داشت، در اوایل نرم‌افزاری به اسم inetpub وجود داشت که به صورت ویژوال خروجی html تولید می‌کرد که بعد از چند وقت به Frontpage تغییر نام داد. در آن سال‌ها افرادی که html بلد بودند مبالغ بسیاری بالایی برای طراحی سایت دریافت می‌کردند و هزینه طراحی سایت به صورت صفحه‌ای محاسبه می‌شد. مبلغی که برای طراحی سایت در آن سال‌ها دریافت می‌شد برای صفحه اول سایت 150 هزارتومان و برای صفحات داخلی 50 هزارتومان بود. در نظر داشته باشید که حداقل حقوق در آن سال‌ها کمتر از 100 هزار تومان در ماه بود.

در همان سال‌ها و حدود سال 77 زبان‌های سمت سرور مثل asp و php و جاوا کم کم متداول شدند (جاوا دیرتر به وجود آمد) و به مرور سایت‌های داینامیک هم به وجود آمدند. وضوح تصویر مانیتورها 800 در 600 بود و مفاهیمی مانند ریسپانسیو و... وجود نداشت.

چرا شرکت‌های طراحی سایت بعد از مدتی در تکنولوژی‌های قدیمی می‌مانند؟

دلیل این موضوع هزینه تغییر به تکنولوژی‌های جدید از یک طرف و لزوم پشتیبانی پروژه‌های قبلی از طرف دیگر است. این موضوع برای همه شرکت‌های نرم‌افزاری صادق است و صرفا مربوط به شرکت‌های طراحی سایت نیست. از طرف دیگر، در حوزه سئو هم همین اتفاق می‌افتد و شرکت‌های سئو قدیمی با روش‌های خودشان کار می‌کنندو  پس از مدتی متوجه تغییرات نمی‌شوند و به مرور از گردونه رقابت خارج می‌شوند.

چرا وب 24 در این سال‌ها همچنان در صدر نتایج گوگل است؟

دلیل این موضوع وفق داده شدن شرکت با تغییراتی است که در گوگل رخ داده است. همیشه شرکت‌های جدیدی به وجود می‌آیند و شرکت‌های قدیمی هستند که تعطیل می‌شوند اما آنچه مهم است این است که یک شرکت بتواند خود را با تغییرات جامعه و تغییرات تکنولوژی وفق بدهد تا از گردونه رقابت خارج نشود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب24

وب24 به دنبال ارائه خدمات کامل و متمایز به مشتریان خود است. در دیدگاه ما ارائه خدمات به مشتریان، یک فرآیند درازمدت، مناسب و سودمند برای دو طرف است. در سیستم های تولید شده توسط ما علاوه بر رعایت استانداردهای لازم، سادگی و کاربردپذیری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و پشتیبانی به مشتریان در اولویت قرار دارد. وب 24 در کنار مشتریان خود رشد می کند و افتخار همکاری با بهترینها را در کارنامه داریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]