اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970813325865984

چه تفاوتی بین بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ وجود دارد؟

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی کدامیک بهتر است؟

کد: 13970813325865984

https://goo.gl/A47pZg

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها اخبار مختلفی در مورد دیجیتال مارکتینگ به گوش می رسد، بسیاری از افراد دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی را یکسان می دانند و برخی دیگر نیز برای آنها تفاوت قائل هستند. در این مقاله به تفاوت آنها پرداخته خواهد شد.

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی کدامیک بهتر است؟
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی کدامیک بهتر است؟

افراد فعال در حوزه بازاریابی آنلاین، در مورد تفاوت‌ها و استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی و تفاوت‌های آنها کمتر اطلاع دارند

افراد فعال در حوزه بازاریابی آنلاین، در مورد تفاوت‌ها و استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی و تفاوت‌های آنها کمتر اطلاع دارند. بسیاری از افراد این تصور را دارند که در دو کلمه برای یک کار به کار برده می‌شوند و تفاوت زیادی بین آنها نیست.

در حالی که دیجیتال مارکتینگ به معنای استفاده از ابزارهای دیجیتال برای کار بازاریابی و بازاریابی اینترنتی برای عملیات بازاریابی از طریق اینترنت انجام می‌شود. در واقع بازاریابی اینترنتی زیر مجموعه دیجیتال مارکتینگ است.

استفاده از هرگونه ابزار و وسیله دیجیتال مانند تلویزیون، رادیو، موبایل و... جز روش های دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود و کلیه ابزارها و رسانه‌های مرتبط با اینترنت مانند ایمیل، موتورهای جستجو، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات بنری و... در طبقه بندی بازاریابی اینترنتی قرار می‌گیرند.

تعاریفی مانند لید که به مشتری بالقوه اطلاق می‌شود، یا قیف فروش و داستان خرید مشتری نیز در هر دو حوزه کاربرد دارند. این روزها به دلیل برگزاری دوره های آموزشی متعدد، سمینارها و مقالات مختلف آموزشی در حوزه دیجیتال مارکتینگ، دیدگاه جامعه نسبت به آن تغییر کرده و آگاهی بیشتری در این مورد در جامعه به وجود آمده است.

یکی از مقالات خوبی که در این حوزه وجود دارد، مقاله دیجیتال مارکتینگ چیست در سایت آی تی ایران است، در این مقاله به معرفی انواع مراحل و استانداردهای دیجیتال مارکتینگ پرداخته شده و روش‌های مختلف جذب مشتری بالقوه، تبدیل او به مخاطب و ایجاد وفاداری در مشتریان در این مقاله توضیح داده شده است. نهایتا به معرفی تکنیک‌های مختلف بازاریابی در این بستر از جمله روش‌های خلاقانه مانند بازاریابی ویروسی و چریکی پرداخته شده است و فریمورک ریس به عنوان یکی از معتبرترین فریمورک‌های این حوزه معرفی شده است.

برخی از مطالبی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ مطرح شده است، عبارتند از:

  • فریمورک‌های مرتبط با دیجیتال مارکتینگ مانند RACE
  • روش‌های افزایش بازدید و آگاهی نسبت به برند و محصولات یک شرکت
  • روش‌های تبدیل کاربر به مشتری
  • روش‌های افزایش وفاداری مشتریان

و بررسی مواردی مانند سئو، دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات گوگل، اینفلوئنسر مارکتینگ، بازاریابی محتوایی، بازاریابی شبکه های اجتماعی، ایجاد باشگاه مشتریان و... را شامل می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب24

وب24 به دنبال ارائه خدمات کامل و متمایز به مشتریان خود است. در دیدگاه ما ارائه خدمات به مشتریان، یک فرآیند درازمدت، مناسب و سودمند برای دو طرف است. در سیستم های تولید شده توسط ما علاوه بر رعایت استانداردهای لازم، سادگی و کاربردپذیری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و پشتیبانی به مشتریان در اولویت قرار دارد. وب 24 در کنار مشتریان خود رشد می کند و افتخار همکاری با بهترینها را در کارنامه داریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی