اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970925333725984

پیشنهاد شگفت انگیز وب 24 به مدیران کسب و کار به مناسبت یلدا

کد: 13970925333725984

https://goo.gl/3RX4pu

، تهران , (اخبار رسمی): وب24 به مناسبت شب یلدا، پیشنهادهایی ویژه‌ برای مدیران کسب و کارها در نظر گرفته است. این پیشنهادهای استثنایی که شامل تخفیف‌ ویژه طراحی و بازطراحی وب‌سایت است باعث رشد کسب‌وکارها خواهند شد.

پیشنهاد شگفت انگیز وب 24 به مدیران کسب و کار به مناسبت یلدا
پیشنهاد شگفت انگیز وب 24 به مدیران کسب و کار به مناسبت یلدا

مدیران کسب‌وکارها، امسال می‌توانند با استفاده از تخفیف‌های ویژه وب 24، یلدایی متفاوت را برای خود و کسب‌وکارشان رقم بزنند.

اگر وب سایتی دارید که از طراحی و کارآیی آن رضایت کافی ندارید و با طراحی مجدد سایت نگران از دست دادن رتبه‌های پیشین خود هستید، شرکت وب 24 تمهیداتی اندیشیده است تا نه تنها نگران این افت رتبه نباشید، بلکه وضعیت وب سایت در سئو بهبود نیز پیدا کند. هم چنین در صورتی که جزو افرادی هستید که تا به حال فرصتی برای طراحی سایت مجموعه نداشته‌اند، این بهترین فرصت برای راه‌اندازی کسب و کار، به صورت آنلاین خواهد بود.

پیشنهاد استثنایی وب 24 به مدیران کسب و کار

وب 24 با بهره‌مندی از به روزترین دانش‌های روز طراحی سایت توانسته است بهترین امکانات سایت‌های شرکتی و صنعتی را در اختیار مدیران کسب و کار قرار دهد. امکاناتی که علاوه بر کارایی بیشتر وب سایت باعث بهبود وضعیت سئوی سایت خواهد شد. اما این پیشنهاد به اینجا ختم نمی‌شود. در این پیشنهاد استثنایی علاوه بر استفاده از به روزترین امکانات سایت، می‌توان از تخفیف‌های شب یلدا نیز بهره‌مند شد و سفارش را با قیمتی استثنایی ثبت کرد.

جعبه جادویی تخفیف‌های وب 24

از 24 آذر ماه تا شب یلدا فرصت باقی است تا کسب‌وکارها در جشنواره وب 24 شرکت کنند و جز 12 نفری باشند که توانسته‌اند از تخفیف‌های وب 24 استفاده کنند. تخفیف 12 درصدی وب 24 تنها برای 12 نفر در نظر گرفته شده است. این تخفیف، فرصتی بی‌نظیر برای طراحی مجدد سایت‌های شرکتی، صنعتی و رتبه گرفتن در گوگل است.

چرا طراحی سایت مهم است؟

وب سایت، ردپای کسب و کار در فضای آنلاین است و با توجه به اینکه اولین چیزی که کاربران از سایت می‌بینند، طراحی آن است. این طراحی می‌تواند جذاب و کارآمد باشد یا خسته‌کننده و ناکارآمد. یک وب سایت با طراحی حرفه‌ای، معرف واحد صنعتی و هویت کسب و کار است. با یک طراحی هوشمندانه و جذاب می‌توان اعتماد کاربران را جلب کرد، مخاطبان سایت را افزایش داد و در نتیجه فروش و درآمد کسب و کار نیز افزایش یابد.

چرا سایت‌های قدیمی نیاز به طراحی مجدد دارند؟

سایت‌هایی با طراحی گرافیکی ضعیف اگرچه در تجربه دیداری مخاطب اختلال ایجاد می‌کنند اما ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود. بسیاری از سایت‌های قدیمی با وجود این‌که جایگاه خوبی در صفحه‌ی نتایج گوگل به دست آورده‌اند، اما چون در صفحات موبایل نمایش خوبی ندارند، بسیاری از مخاطبان خود را از دست می‌دهند و به دلیل طراحی قدیمی و ناکارآمد، نمی‌توانند بازدیدکننده‌ها را به خریدار تبدیل کنند.

همان‌طور که می‌دانید در طول زمان، رفتار و نیازهای مشتریان تغییر کرده و اکثر کاربران اینترنت از طریق موبایل به اینترنت متصل می‌شوند و از این‌رو نکات بسیار زیادی در طراحی سایت‌های امروزی باید درنظر گرفته شود که از میان آن‌ها می‌توان به کاربردپذیری، رعایت اصول سئو ، سرعت لود مناسب، مقیاس‌پذیری و استفاده از امکانات AMP و PWA اشاره کرد.

آیا با طراحی مجدد سایت، دچار افت رتبه در گوگل نمی‌شویم؟

قطعا اگر طراحی مجدد سایت توسط یک تیم حرفه‌ای مسلط به دانش سئو انجام شود، نه تنها دچار افت رتبه در گوگل نخواهد شد بلکه پس از طراحی مجدد وب‌سایت، می‌تواند بازدیدکننده‌های بیشتری را از طریق ورودی گوگل به سمت سایت هدایت کند و به دلیل کیفیت بالای طراحی، بازدیدکننده‌ها به خریدار تبدیل خواهند شد. 

چند ویژگی مهم سایت‌های صنعتی طراحی شده توسط وب 24

- طراحی پنل کاربری اختصاصی و بسیار آسان:

- رعایت کامل اصول بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو (SEO)

- رعایت کامل استاندارد AMP

- پیاده سازی وبسایت به صورت داینامیک با  استفاده از زبان برنامه نویسیASP.NET MVC6

- وب اپلیکیشن پیش رونده (PWA)

مدیران سایت‌ها و یا مدیران کسب‌وکارهای که قصد راه‌اندازی وب‌سایت اینترنتی خود را دارند، می‌توانند با مراجعه به وب 24، از تخفیف‌های ویژه شب یلدای 24 استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب24

وب24 به دنبال ارائه خدمات کامل و متمایز به مشتریان خود است. در دیدگاه ما ارائه خدمات به مشتریان، یک فرآیند درازمدت، مناسب و سودمند برای دو طرف است. در سیستم های تولید شده توسط ما علاوه بر رعایت استانداردهای لازم، سادگی و کاربردپذیری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و پشتیبانی به مشتریان در اولویت قرار دارد. وب 24 در کنار مشتریان خود رشد می کند و افتخار همکاری با بهترینها را در کارنامه داریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]