یادداشتی به مناسبت روز جهانی داوطلب

شرایط حضور مردم برای اداره پایتخت مهیاست

کد: 13950915195116015

https://goo.gl/uTmqmV

، تهران , (اخبار رسمی): معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران در یادداشتی به بهانه 5 دسامبر روز جهانی داوطلب با اشاره به فراهم شدن بسترهای لازم برای همفکری و همراهی مردم و مدیریت شهری تاکید کرد: امروز هرکسى با هر هنرى می تواند داوطلبانه در سراى محله ى محل سکونت اش حضور یابد و روح همدلی را با دیگران تقسیم کند.

شرایط حضور مردم برای اداره پایتخت مهیاست

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی عبدالهی در این یادداشت عنوان کرده است: دنیای امروز دنیای فرد محوری و انزوا طلبى نیست. چالش هاى عصر ما بی شک به تنهایى قابل حل نیستند.حس مسئولیت پذیرى اگر از درون آدمى نشات گرفته باشد یقینا بهتر و محترم است و آنان که در مقابل دیگران مسئولیت پذیرند محترم تر اند.
روز جهانی داوطلب، روزی که به پاسداشت حرمت و حریت فعالان داوطلب و بی منت عرصه های مختلف نامگذاری شده است. آنان که سودای خدمت به دیگران را در سر دارند و معامله با حضرت حق می کنند ، چرا که کار داوطلبانه از همت بلندى نشات می گیرد که سرچشمه اش روحى بزرگ است.
اکنون به همت و تلاش مدیریت شهری ،تهران پایتخت ایران اسلامی، گستره همدلى را تا دل کوچه پس کوچه هاى شهر کشانده است.تا دل محله هایی که برخی از دور دست تاریخ و برخی در فضاهای مدرن شهری ساخته شده اند.امروز هرکسى با هر هنرى می تواند داوطلبانه در سراى محله ى محل سکونت اش حضور یابد و روح همدلی را با  دیگران تقسیم کند.
به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به همت حضور همیشگی مردم در کنار مسئولین ، حالا زمینه های لازم برای همفکری و همراهی مردم و مدیریت شهری مهیا شده است . سراهای محلات با خانه ها و کانون های مختلفی که در ذیل خود تعریف کرده اند شرایطی را فراهم کرده اند که تمامی اقشار جامعه توان دسترسی به آنرا داشته و می توانند باعث رشد خود و دیگری شوند. شرایطی که در آن شهروندان در حوزه های اجتماعی ، سلامت ، ورزش،خانواده ،هنر،...می توانند فعالیت کند.
این روز را به تمامى داوطلبان شهر در هر جایگاه و مقامى تبریک گفته و از درگاه ایزد منان توفیقات روزافزون را برایشان مسالت دارم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه