اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950915195690182

تحول دیجیتال کسب‌وکار شما در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

رونمایی از آخرین نسخه راهکارهای نرم‌افزاری نوماتک

کد: 13950915195690182

https://goo.gl/nf15yJ

، تهران , (اخبار رسمی): نوآوری در ارائه راهکارهای جدید برای حل مشکلات قدیمی کسب‌وکارها، می‌تواند پیشتازی شما را در رقابت تضمین کند. نوآوری بر بستر فناوری اطلاعات قابلیت‌های حل مسئله را تا مرزهای غیرقابل تصور گسترش می‌دهد و این دقیقاً همان رویکردی است که نوماتک در طراحی و توسعه راهکارهای نرم‌افزاری به کار گرفته است.

راهکارهای نوماتک؛ تحول دیجیتال کسب‌وکار شما در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

نسخه جدید راهکارهای نرم‌افزاری نوماتک که در این نمایشگاه رونمایی می‌شود، بر بستری منحصربه‌فرد طراحی شده که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، قابل انطباق با نیازمندی‌های کسب‌وکار شماست

به گزارش اخبار رسمی به نقل از نوماتک، بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ که از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی محسوب می‌شود، در تاریخ 25 تا 28 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار خواهد شد و شرکت نرم‌افزاری نوماتک با حضور در این نمایشگاه، آماده ارائه راهکارهای یکپارچه نرم‌افزاری برای حل مشکلات کسب‌وکار است.

متخصصین نوماتک از حوزه‌های مختلف کسب‌وکار  در این نمایشگاه حضور دارند تا پاسخگوی پرسش‌های شما در زمینه راهکارهای نرم‌افزاری باشند و یا در صورت لزوم دموی نرم‌افزارها را جهت شناخت بهتر ارائه کنند.

راهکارهای مدیریت منابع سازمان (ERP)، مدیریت زنجیره تأمین (SCM)، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، مدیریت منابع انسانی (HRM)، مدیریت و برنامه‌ریزی تولید، مدیریت مالی و حسابداری و اتوماسیون اداری در این نمایشگاه ارائه شده است.

نسخه جدید راهکارهای نرم‌افزاری نوماتک که در این نمایشگاه رونمایی می‌شود، بر بستری منحصربه‌فرد طراحی شده که در کوتاه‌ترین زمان ممکن قابلیت انطباق هر چه بیشتر نرم‌افزار را با نیازمندی‌های کسب‌وکار شما فراهم می‌کند تا به این ترتیب بتوانید در بازار رقابتی امروز به سرعت خود را با تغییرات هماهنگ کنید و در رقابت پیشتاز باشید.

همچنین افزودن گزارش‌های تحلیلی به نسخه جدید، یک دید کلی نسبت به وضعیت کسب‌وکار در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید آن را اساس تصمیم‌گیری‌های خود قرار دهید.

افزون بر این در نمایشگاه الکامپ 22 از جدیدترین راهکارهای مبتنی بر تلفن همراه نوماتک (اپلیکیشن) در حوزه‌های مدیریت ارتباط با مشتری، حضور و غیاب و اتوماسیون اداری نیز رونمایی خواهد شد.

لازم به ذکر است شرکت نرم‌افزاری نوماتک در سالن 6، پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوماتک

در نیمه های دهه هشتاد به عنوان مدیران جوان در کارخانه‌ای مشغول به کار شده بودیم. حجم بالای کار، اثر بخشی نامناسب، اشتباهات فراوان و عدم شفافیت عملکرد سازمان، مدیران ارشد را بر آن داشت که به کمک یک راهکار جامع نرم‌افزاری (ERP) منابع این معضلات را حل کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]