اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139310293090182

راهکاری نو برای مدیریت ارتباط با مشتری

نرم‌افزار «مدیریت ارتباط با مشتری نوماتک» به بازار عرضه شد

کد: 139310293090182

https://goo.gl/a4HzRD

، تهران , (اخبار رسمی): آخرین نسخه نرم‌افزار CRM «نوماتک» با امکان ارائه بر روی فضای ابری (Cloud)، از ابتدای بهمن ماه امسال آماده عرضه به بازار شده است که امکان پیاده‌سازی و استفاده از نرم‌افزار را با سرعت بیشتری برای همه سازمان های مشتری محورفراهم می‌کند.

نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری – CRM – نوماتک، راهکاری تحت وب و یکپارچه از فرایندهای بازاریابی، فروش و پشتیبانی از مشتری است که پاسخگوی نیازهای سازمان‌های بزرگ و متوسط در تعاملات با مشتری خواهد بود.

محمدعلی شمس، قائم مقام مدیر عامل شرکت «نوماتک»، با معرفی این محصول به عنوان راهکاری هوشمند و کامل گفت: «نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری – CRM – نوماتک، راهکاری تحت وب و یکپارچه از فرایندهای بازاریابی، فروش و پشتیبانی از مشتری است که پاسخگوی نیازهای سازمان‌های بزرگ و متوسط در تعاملات با مشتری خواهد بود.»

وی با اشاره به استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها در ساخت این نرم‌افزار افزود: «استفاده از نرم‌افزار CRM نوماتک بر روی هر دستگاهی با قابلیت اتصال به اینترنت و در هر زمان ممکن است، طراحی آن با توجه به سهولت کاربری صورت گرفته و به سبب استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا سرعت بالاتری نسبت به سایر محصولات موجود در بازار دارد. اینها مزایایی هستند که NomaCRM را از سایر محصولات موجود متمایز می‌کند.»

به گفته وی، آخرین نسخه این نرم‌افزار با امکان ارائه بر روی فضای ابری (Cloud Base) به تازگی آماده عرضه به بازار شده‌است که با حذف زمان و هزینه مورد نیاز برای آماده‌سازی زیرساخت‌های سخت‌افزاری، امکان پیاده‌سازی و استفاده از نرم‌افزار را با سرعت بیشتری فراهم می‌کند.

 لازم به ذکر است علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره یا خرید این محصول می‌توانند به وبسایت نوماتک به نشانی nomatec.net/Products/CRM  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوماتک

در نیمه های دهه هشتاد به عنوان مدیران جوان در کارخانه‌ای مشغول به کار شده بودیم. حجم بالای کار، اثر بخشی نامناسب، اشتباهات فراوان و عدم شفافیت عملکرد سازمان، مدیران ارشد را بر آن داشت که به کمک یک راهکار جامع نرم‌افزاری (ERP) منابع این معضلات را حل کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
https://nomatec.net/
سایت شرکت «نوماتک»