اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951117232120182

با هدف معرفی جایگاه‌های شغلی ویژه کارجویان صورت می‌گیرد

حضور شرکت نرم‌افزاری نوماتک در هفتمین نمایشگاه کار

کد: 13951117232120182

https://goo.gl/6cNhT1

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت نرم‌افزاری نوماتک با حضور در هفتمین دوره از نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف، در تاریخ 1 تا 3 اسفند ماه 1395 شرایط کار در نوماتک و جایگاه‌های شغلی ویژه کارجویان را معرفی می‌کند.

حضور شرکت نرم‌افزاری نوماتک در هفتمین نمایشگاه کار

شرکت نرم‌افزاری نوماتک در هفتمین دوره نمایشگاه کار برای جایگاه‌های شغلی برنامه‌نویس، تحلیلگر نرم‌افزار و استقراردهنده نرم‌افزار از نیروهای علاقه‌مند و واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نوماتک، هفتمین دوره از نمایشگاه کار در تاریخ 1 تا 3 اسفند ماه 1395 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

این نمایشگاه که به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، رویدادی است که تاکنون توانسته پیوند خوبی میان کارجویان و شرکت‌هایی که به دنبال نیروهای نخبه هستند برقرار کند.
تعامل هر چه بیشتر صنعت و دانشگاه با معرفی کسب‌وکارها از  یک سو و یافتن نیروی کار مناسب برای شرکت‌ها و سازمان‌ها از سوی دیگر از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه هستند. با توجه به آمار منتشر شده از دوره‌های قبلی برگزاری نمایشگاه کار، به صورت متوسط کارفرمایان (کسب‌وکارهای شرکت‌کننده در نمایشگاه) 1500 عدد رزومه دریافت کردند. 

شرکت نرم‌افزاری نوماتک در این نمایشگاه برای جایگاه‌های شغلی برنامه‌نویس back-end، برنامه‌نویس front-end، تحلیلگر نرم‌افزار و استقراردهنده نرم‌افزار از نیروهای علاقه‌مند و واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. 

علاقه‌مندان به شرکت در این نمایشگاه می‌توانند از طریق وبسایت نمایشگاه کار به نشانی اقدام به ثبت نام کنند. 

همچنین برای آشنایی با فعالیت‌های شرکت نرم‌افزاری نوماتک می‌توانید به وبسایت مراجعه کنید و برای اطلاع از موقعیت‌های شغلی نوماتک صفحه ویژه آن  را ببینید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوماتک

در نیمه های دهه هشتاد به عنوان مدیران جوان در کارخانه‌ای مشغول به کار شده بودیم. حجم بالای کار، اثر بخشی نامناسب، اشتباهات فراوان و عدم شفافیت عملکرد سازمان، مدیران ارشد را بر آن داشت که به کمک یک راهکار جامع نرم‌افزاری (ERP) منابع این معضلات را حل کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]