اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950915195716483

جشنواره فروش محصولات صنایع دستی شب یلدا آغاز شد

یلدایی به زیبایی سنت های ایرانی

کد: 13950915195716483

https://goo.gl/Lbt1vE

، زنجان , (اخبار رسمی): شُوال با کمپین « یلدایی به زیبایی سنت های ایرانی » به منظور فروش محصولات صنایع دستی به پیشواز یلدا خواهد رفت . در بازه زمانی 15 تا 30 آذرماه جاری ، تمام خرید های بالای 80 هزار تومان به صورت رایگان به سراسر کشور ارسال خواهد شد.

جشنواره فروش صنایع دستی شب یلدا

یلدای امسال را همراه شُوال باشید. جشنواره ای که با پیشنهادات جذاب و تخفیف های باورنکردنی یلدایی شگفت انگیز برای شما و خانواده به ارمغان می آورد

به گزارش روابط عمومی فروشگاه صنایع دستی شُوال، این فروشگاه با شروع کمپین «یلدایی به زیبایی سنت های ایرانی» از پانزدهم تا سی ام آذر ماه همراه با تخفیف های باور نکردنی به استقبال شب یلدا خواهد رفت . در این بازه زمانی تمام خرید های بالای 80 هزار تومان به صورت رایگان به سراسر کشور ارسال خواهد شد .

در کمپین شب یلدای فروشگاه صنایع دستی شُوال محصولاتی در نظر گرفته شده که با خرید این محصولات شبی به یاد ماندنی برای خانواده تان به ارمغان می آورید . محصولاتی که ما را به سنت های ایرانی نزدیک و از مشکلات زندگی دور و به یک دور همی خانوادگی در شب یلدا تشویق می کند .

فروشگاه صنایع دستی شُوال بوسیله ارتباط مستقیم با استاد کاران بنام صنایع دستی کشور بستری مناسب برای خرید محصولات صنایع دستی با قیمتی مناسب و تضمین اصالت کالا فراهم آورده است تا تمام فاصله ها را در کشوری به وسعت ایران برداشته و خریدی آسان و تحویل در سریع ترین زمان ممکن را برای شما مهیا سازد .

شما هم به این میهمانی دعوتید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه صنایع دستی شُوال

فروشگاه صنایع دستی شُوال بوسیله ی ارتباط مستقیم با استاد کاران بنام صنایع دستی کشور بستری مناسب برای خرید محصولات صنایع دستی با قیمتی مناسب و تضمین اصالت کالا فراهم آورده است .در حال حاضر فروشگاه اینترنتی شوال مبادرت به فروش صنایع دستی استان زنجان کرده است .وامیدواریم با خدمات ارائه شده بتوانیم تجربه یک خرید آسان برای شما مشتریان عزیز فراهم کنیم .لازم به ذکر است که شوال در هیچ نقطه‏ ای از کشور به غیر از واحد مرکزی مستقر در زنجان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ندارد و کلیه خدمات در سراسر کشور تنها در این مرکز ارائه می‏‏‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]