اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951201237026483

فروشگاه صنایع دستی «شُوال» رقیبی تازه نفس در صنعت ظروف مسی ارائه کرد

آغاز عرضه وفروش «مسپاک» ازبهمن 95

کد: 13951201237026483

https://goo.gl/4GBNJd

، زنجان , (اخبار رسمی): تولید کننده فعال عرصه صنعت ظروف مسی کشور، «مسپاک» اولین شوینده ظروف مسی را با امکان قدرت پاک کنندگی بالا از بهمن ماه سال 95 به بازار مصرف عرضه کرد.

آغاز عرضه وفروش مسپاک ازبهمن ماه سال 95

هزینه ارسال محصول برای فروش های تکی بر عهده فروشگاه بوده و به سراسر ایران به صورت رایگان ارسال می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فروشگاه صنایع دستی شُوال، از بهمن امسال عرضه مسپاک در فروشگاه‌های معتبر ظروف مسی در سطح کشور آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان به استفاده از شوینده ظروف مسی هم اکنون امکان استفاده از مزیت‌هایی همچون قدرت پاک‌کنندگی بالا، صرفه‌جویی در هزینه، صرفه‌جویی در زمان و راحتی شست‌وشو را دارند.

شهبازی مدیرعامل فروشگاه صنایع دستی شُوال با اشاره به مزیت‌های این محصول تازه گفت: تولید این محصول نتیجه شش ماه تلاش بوده و برای تولید آن از مرداد ماه 95 کار آغاز شده و هم اکنون این شرکت وارد بازار شده است.

وی ادامه داد: این محصول به صورت فروش عمده و خرده به بازار عرضه شده و برای خرید تکی این محصول میتوانید به این صفحه مراجعه کنید . در ضمن هزینه ارسال محصول برای فروش‌های تکی بر عهده فروشگاه بوده و به سراسر ایران به صورت رایگان ارسال می‌شود .

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت فروشگاه صنایع دستی شُوال مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه صنایع دستی شُوال

فروشگاه صنایع دستی شُوال بوسیله ی ارتباط مستقیم با استاد کاران بنام صنایع دستی کشور بستری مناسب برای خرید محصولات صنایع دستی با قیمتی مناسب و تضمین اصالت کالا فراهم آورده است .در حال حاضر فروشگاه اینترنتی شوال مبادرت به فروش صنایع دستی استان زنجان کرده است .وامیدواریم با خدمات ارائه شده بتوانیم تجربه یک خرید آسان برای شما مشتریان عزیز فراهم کنیم .لازم به ذکر است که شوال در هیچ نقطه‏ ای از کشور به غیر از واحد مرکزی مستقر در زنجان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ندارد و کلیه خدمات در سراسر کشور تنها در این مرکز ارائه می‏‏‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]