اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950916196450042

رئیس هیات عامل سازمان گسترش عنوان کرد

استقبال سرمایه گذاران خارجی برای همکاری با ایدرو

کد: 13950916196450042

https://goo.gl/eOlRbc

، تهران , (اخبار رسمی): مسئولان ارشد شرکت فین کانتیری از کشور ایتالیا طی دیداری با رئیس هیات عامل ایدرو روند پیشرفت همکاری های دو جانبه در حوزه صنایع کشتی سازی را بررسی کردند.

استقبال سرمایه گذاران خارجی برای همکاری با ایدرو

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ،در این دیدار معظمی معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ضمن مثبت ارزیابی کردن همکاریهای دوجانبه با کشور ایتالیا اعلام کرد سازمان گسترش آماده همکاری با شرکت های خارجی در حوزه های مختلف صنعتی بوده و تاکنون اقبال سرمایه گذاران خارجی برای ایجاد شراکت های دوجانبه با طرف های ایرانی ، مناسب و رو به رشد بوده است.
دکتر معضمی با تشریح مزایای همکاری طرف های خارجی با ایدرو بعنوان یک سازمان خوش نام و صاحب برند در حوزه صنعتی،‌ اظهار داشت اتکا به توان داخلی و همچنین صدور بخشی از کالاهای تولیدی جزو سیاست های اصلی سازمان گسترش جهت تعامل و همکاری با سرمایه گذاران خارجی می باشد.
‌بنا به این خبر ،‌ در این دیدار  آقای مارچلو سورنتینو  مدیر عامل شرکت فین کانتیری ایتالیا با ابراز خوشوقتی از همکاری با ایدرو اعلام کرد  ایجاد یک شرکت مشترک بین ایدرو و شرکت فین کانتیری ایتالیا به منظور تولید و ساخت کشتی های بزرگ از اهداف این همکاری دو طرفه می باشد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) یک سازمان توسعه‌ای بوده که به منظور گسترش و نوسازی صنایع کشور از راه بررسی های علمی و صنعتی و تهیه و تربیت کادر مدیریت و تاسیس شرکتهای صنعتی، معدنی و خدماتی و یا مشارکت در آنها و کمک و راهنمایی‌های فنی به واحدهای صنعتی و معدنی در سال 1346 تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید