اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950917197120022

اسپیرال حامی سومین کنفرانس بین‌المللی «وب‌پژوهی»

کد: 13950917197120022

https://goo.gl/hfnAxx

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز طراحی اسپیرال جزو حامیان ویژه سومین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی قرار گرفت. کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی توسط دانشگاه علم و فرهنگ وابسته به جهاد دانشگاهی به صورت سالانه برگزار می‌شود و در حال حاضر از نظر آکادمیک معتبرترین رویداد کشور در حوزه وب است.

پوستر کنفرانس بین المللی وب پژوهی

اسپیرال علاوه بر طراحی هویت بصری سازمانی و پوستر رسمی این کنفرانس بین‌المللی، ریدیزاین وبسایت فعلی آن را نیز در دستور کار خود قرار داده است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اسپیرال، ارسال مقالات پذیرفته شده به IEEE Xplore و نمایه شدن آنها در پایگاه‌های ISC و SID و چاپ مقالات آن در نشریات معتبر علمی پژوهشی داخل و خارج از کشور باعث شده این کنفرانس طی دو سال اخیر جایگاه ویژه‌ای میان پژوهشگران داخلی و خارجی در حوزه تحقیقات وب پیدا کند به‌طوری که در سال‌های گذشته سخنرانان کلیدی این کنفرانس پرفسور آمیت‌شتس (Amit Sheth) یکی از بزرگترین دانشمندان دنیا در زمینه داده‌های هوشمند، استفان استپ (آلمان)، و فابیو کریستانی (سوئیس) بوده اند.

با مذاکرات صورت گرفته، مرکز طراحی اسپیرال علاوه بر طراحی هویت بصری سازمانی و پوستر رسمی این کنفرانس بین‌المللی، ریدیزاین وب‌سایت فعلی آن را نیز در دستور کار خود قرار داده و تصمیم دارد در برگزاری ورکشاپ‌های جانبی این کنفرانس نیز حمایت و همراهی خود را تیم علمی کنفرانس داشته باشد.

از آنجایی که کنفرانس امسال بخشی جنبی نیز تحت عنوان حمایت و انتخاب پایان‌نامه‌های برتر دانشجویی در حوزه وب به ساختار خود اضافه کرده است، مرکز طراحی اسپیرال آمادگی ارائه مشاوره‌های لازم جهت معرفی پایان‌نامه‌ها و مقالات به این کنفرانس علمی را نیز دارد.

ارزیابی کیفیت وب، تعامل انسان و رایانه، تحلیل رفتاری و شخصی سازی، اقتصاد اینترنتی و مدل های کسب و کار، رسانه و ارتباط شناسی وب، جامعه شناسی و اخلاقیات وب، امنیت و حریم خصوصی در وب، بازیابی وب و تحلیل محتوا، تحلیل محیط های مجازی و شبکه های اجتماعی، رایانش وب در کاربردهای همراه، سکوها و ابزارهای نرم افزاری وب، سکوهای رایانش توزیعی، انبوه، ابری، وب معنایی، وب کاوی از محورهای اصلی این کنفرانس بین‌المللی است. با توجه به خلاء جدی حوزه آکادمیک ایران در زمینه وب، امیدواریم مقالات علمی بیشتری در این زمینه کار شود تا بدنه اقتصادی طراحی و توسعه وب نیز از دستاوردهای آن بهره‌مند شود.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد کنفرانس به وب‌سایت فعلی آن مراجعه کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسپیرال

فعالیت های مرکز طراحی اسپیرال متمرکز بر طراحی و دیزاین است که طراحی وب و رابط کاربری، طراحی گرافیک، انیمیشن، تصویر سازی و طراحی اپلیکیشن موبایل و طراحی ایده را شامل می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش