اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950920197586494

ایده‌های شما و مسیر قانونی‌ ثبت اختراع

کد: 13950920197586494

https://goo.gl/5wUxDp

، تهران , (اخبار رسمی): برای ثبت اختراع اولین قدم مراجعه به اداره‌ ثبت اختراع در تهران است که تنها خود فرد یا وکیل قانونی‌اش با در دست داشتن اصل وکالت‌نامه‌ محضری امکان به مسئول مربوطه دارند

ایده‌های شما و مسیر قانونی‌ ثبت اختراع

به گزارش روابط عمومی ثبت شرکت و برند نوبل، اگر فردی هستید که در ذهنتان ایده‌های جالبی پرورش می‌دهید بهتر است سریع‌تر به افکارتان رسمیت و واقعیت ببخشید تمام مواردی که در زمینه‌ی علوم و صنعت و کشاورزی برای بهبود و ارتقای وضعیت جامعه کاربرد داشته باشد و برای اولین بار ارائه‌شده باشند به‌عنوان اختراع قابل ثبت هستند. مشاوران ما در طی این مسیر کنار شما خواهند بود تا به ‌دوراز سردرگمی و اشتباه به‌عنوان یک مخترع به رسمیت شناخته شوید.

ثبت اختراع در کشور ما یک پروسه‌ طولانی است و نیازمند آگاهی بالایی است بهتر است قبل از مراجعه و اقدام قانونی به مطالعه‌ جامع شرایط و ضوابط و همچنین مشورت با یک گروه تخصصی در خصوص مراحل و هزینه‌های قانونی ثبت اختراع بپردازید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه ثبت نوبل

موسسه نوبل از سال 1389 در بخش حقوقی، ثبت شرکت، ثبت برند، تجاری سازی، اخذ گواهینامه ISO، مشاوره مالی و مالیاتی و مشاوره کسب و کار به کلیه مدیران موفق و هموطنان عزیز خدمت رسان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]