اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951221243656494

چگونه شرکت دانش بنیان خود را ثبت کنیم

کد: 13951221243656494

https://goo.gl/sZmsn0

، تهران , (اخبار رسمی): در کشور ما دو نوع شرکت دانش‌بنیان وجود دارد، دولتی یا خصوصی که در هر دو دانشگاه سهام‌دار است.

چگونه شرکت دانش بنیان خود را ثبت کنیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ثبت شرکت و ثبت برند نوبل، چند سالی است که از طرف دولت و دستگاه‌های اجرائی کشور، به شرکت‌های دانش‌بنیان توجه ویژه‌ای شده است چراکه در سال 1389 قانونی در حمایت از موسسات و شرکت‌های دانش‌بنیان و تجاری‌سازی اختراعات و نوآوری‌های آن‌ها به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید بر اساس ماده‌ی 2 این قانون شرکت‌هایی که در زمینه‌ی کاربرد و گسترش اختراع و نوآوری و تجاری‌سازی نتایج تحقیق و توسعه شامل «طراحی و تولید کالا و خدمات» در حوزه‌ی فناوری‌های برتر و باارزش افزوده‌ی بالا فعالیت می‌نمایند شرکت یا موسسه دانش‌بنیان محسوب می‌شوند.

شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف علوم دانشگاهی فعالیت می‌کنند و از اهداف‌شان می‌توان به دانش محور کردن توسعه اقتصاد، هم‌افزایی علم و ثروت و تجاری‌سازی نتایج تحقیقات‌شان اشاره کرد. مهم‌ترین و اولیه‌ترین اقدام در ثبت شرکت دانش‌بنیان، داشتن یک ایده‌ی خلّاق و نو است اگر شما یکی از صاحبان ایده‌های نو و خلاق هستید، می‌توانید جهت ثبت شرکت دانش‌بنیان خود و همینطور ثبت برند خود، با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه ثبت نوبل

موسسه نوبل از سال 1389 در بخش حقوقی، ثبت شرکت، ثبت برند، تجاری سازی، اخذ گواهینامه ISO، مشاوره مالی و مالیاتی و مشاوره کسب و کار به کلیه مدیران موفق و هموطنان عزیز خدمت رسان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]