اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951214241286494

شرکت تضامنی و اعتبار موسسین

کد: 13951214241286494

https://goo.gl/aywiu7

، تهران , (اخبار رسمی): برخلاف شرکت های سهامی که اعتبار شرکت از سرمایه موسسین استنباط می شود، در شرکت های تضامنی اعتبار موسسین اعتبار شرکت است.

شرکت تضامنی و اعتبار موسسین

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ثبت شرکت و ثبت برند نوبل، افراد متقاضی ثبت شرکت تضامنی به دنبال استفاده از اعتبار افراد خود هستند به این ترتیب که شخص یا اشخاص معتبر و شناخته شده در یک حرفه یا تخصص را سهامدار شرکت کرده و نام او را متضمن سایر افراد شرکت می کنند هر چه اعتبار و وجهه سهامداران و موسسین بیشتر و افراد شناخته شده تری باشند اعتبار و وجهه شرکت بیشتر و بالاتر خواهد بود و مشتریان با استناد به شناخت  و اعتماد به این اشخاص با شرکت کار خواهند کرد.

این شرکت ها بین 2 تا چند نفر و به منظور انجام امور تجاری شکل می گیرند نام تضامنی این شرکت ها به این دلیل است که نام یک یا چند نفر از موسسین در نام شرکت آورده می شود و این افراد حکم ضامن شرکت و سایر شرکاء را خواهند داشت هر چند مسئولیت و پاسخگویی به تعهدات شرکت تضامنی برای هر کدام از شرکاء به یک اندازه بوده و این موضوع ربطی به سهم الشرکه و توافقات فی ما بین شرکاء نخواهد داشت.

 کارشناسان و متخصصین ثبت شرکت و ثبت برند نوبل پیشنهاد می کنند با توجه به اینکه اعتبار شرکت  تضامنی به اعتبار اشخاص است و جوابگویی به تعهدات شرکت برای همه یکسان است حتما از افرادی به عنوان شریک بهره ببرید که شناخت کافی و مناسبی از آنها داشته باشید و همه جوره مورد اعتماد شما باشند. همچنین با توجه به حساسیت و قوانین مختلف ثبت شرکت تضامنی استفاده از تجربه و تخصص  کارشناسان ثبت شرکت و ثبت برند نوبل را فراموش نکنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه ثبت نوبل

موسسه نوبل از سال 1389 در بخش حقوقی، ثبت شرکت، ثبت برند، تجاری سازی، اخذ گواهینامه ISO، مشاوره مالی و مالیاتی و مشاوره کسب و کار به کلیه مدیران موفق و هموطنان عزیز خدمت رسان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]