اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951223244426494

پارامترهای تعیین کننده در هزینه ثبت شرکت

ثبت شرکت چقدر هزینه دارد

کد: 13951223244426494

https://goo.gl/0nN9z0

، تهران , (اخبار رسمی): هزینه های راه اندازی و ثبت یک شرکت بسته به حقیقی یا حقوقی بودن متقاضی تفاوت دارد.

پارامتر های تعیین کننده در هزینه ثبت شرکت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از ثبت شرکت و ثبت برند نوبل، هزینه ثبت شرکت شامل موارد مختلفی می‌شود. این هزینه ها می‌تواند از سرمایه مورد نیاز خود شرکت تا قیمت پایه ثبتی، حق‌الدرج، حق‌الثبت، هزینه‌های پستی، هزینه وکیل، آگهی روزنامه رسمی و کثیرالانتشار را شامل شود. نرخ پایه ثبت شرکت نیز بسته به نوع شرکت که سهامی عام باشد یا سهامی خاص، تضامنی باشد یا تعاونی متغیر است.

 حق‌الزحمه موسسات حقوقی و مشاورین حوزه ثبت شرکت نیز در هزینه ثبت نهایی شرکت تاثیر گذار است اینکه شما در کدام حوزه می‌خواهید شرکت ثبت کنید، بازرگانی باشد، خدماتی یا تولیدی خیلی تفاوت قیمتی نخواهد داشت ولی اینکه در تهران بخواهید شرکت ثبت کنید تا در شهرستان قیمت‌ها متفاوت است حتی شهرستان‌های کلان مانند اصفهان و شیراز ثبت شرکت قیمتی به مراتب بیشتری نسبت به شهرستان های کوچک خواهند داشت.

 البته مواردی مانند بیشتر شدن شرکا ثبتی افراد متقاضی می‌تواند در تقسیم این هزینه‌ها و پایین‌تر آمدن هزینه ثبت شرکت به آنها کمک شایانی کند البته در مجموع و بسته به نوع هدف شما برای ثبت شرکت هزینه ثبت شرکت هزینه سنگین و گزافی نیست و اگر هدف و برنامه شما برای ثبت و تاسیس شرکت یک برنامه و هدف دقیق باشد هزینه ثبت شرکت کمتر از یک ماه به شرکت بازخواهد گشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه ثبت نوبل

موسسه نوبل از سال 1389 در بخش حقوقی، ثبت شرکت، ثبت برند، تجاری سازی، اخذ گواهینامه ISO، مشاوره مالی و مالیاتی و مشاوره کسب و کار به کلیه مدیران موفق و هموطنان عزیز خدمت رسان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]