اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951201237176494

فرآیند و مستندات مورد نیاز برای ثبت شرکت هلدینگ

کد: 13951201237176494

https://goo.gl/O0egiq

، تهران , (اخبار رسمی): برای ثبت شرکت هلدینگ دو نفر حداقل باید با هم شراکت کنند. این شرکت ها هم به صورت سهامی عام و هم سهامی خاص قابل ثبت هستند.

فرآیند و مستندات مورد نیاز برای ثبت شرکت هلدینگ

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ثبت شرکت و ثبت برند نوبل، شرکت سهامی عام برای اینکه بصورت هلدینگ ثبت شود باید حداقل یکصد میلیارد ریال سرمایه و شرکت های سهامی خاص باید برای ثبت شدن بصورت هلدینگ حداقل 50 میلیارد ریال سرمایه داشته باشند شرکت های هلدینگ در هر زمینه ای می توانند ثبت شوند و برای این موضوع محدودیتی ندارند.

لذا باید ابتدا موضوع تعیین شود و بعد مدیر عامل یا هیئت مدیره به سازمان بورس تقاضانامه ای ارسال کنند سازمان بورس اگر تقاضانامه را تایید کند نامه ای برای اداره ثبت شرکت ها ارسال می کند تا  شما با ارائه مدارک زیر کار ثبت هلدینگ را ادامه بدهید:

1- آگهی تاسیس شرکت هلدینگ یا مادر

2- ارائه نامه نمایندگی شرکت هلدینگ برای ثبت شرکت هلدینگ

3 - ارائه کپی مدارک صاحبین سهام شرکت

4- دریافت عدم سوء پیشینه نماینده شرکت و تمامی اعضاء هیئت مدیره و بازرسین شرکت

برای ثبت شرکت هلدینگ بهتر است از راهنمایی و مشاوره کارشناسان و متخصصین ثبت شرکت و ثبت برند نوبل استفاده کنید تا بعد به مشکلات حقوقی و قانونی برخورد نکنید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه ثبت نوبل

موسسه نوبل از سال 1389 در بخش حقوقی، ثبت شرکت، ثبت برند، تجاری سازی، اخذ گواهینامه ISO، مشاوره مالی و مالیاتی و مشاوره کسب و کار به کلیه مدیران موفق و هموطنان عزیز خدمت رسان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]