اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950923200365500

اتاق تهران به کشورهای جمهوری چک و دانمارک هیات تجاری اعزام می‌کند

سفر فعالان اقتصادی به مرکز و شمال اروپا

کد: 13950923200365500

https://goo.gl/aJ84TS

، تهران , (اخبار رسمی): برای پیگیری توسعه مراودات اقتصادی با فعالان اقتصادی اروپایی، اتاق تهران یک هیات تجاری به کشورهای جمهوری چک و دانمارک می‌فرستد.

سفر فعالان اقتصادی به مرکز و شمال اروپا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران، با دعوت رسمی تشکل‌های بخش خصوصی، فعالان اقتصادی ایرانی در قالب یک هیات تجاری با حضور در جمهور چک و دانمارک با همتایان خود دیدار می‌کنند و به پای میز مذاکره می‌نشینند.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران هیات تجاری خود را به مدت پنج روز از 10 تا 15 بهمن ماه به این دو کشور می‌فرستد تا مذاکرات پیشین در حضور هیات‌های تجاری در اتاق تهران پیگیری شود.

زمینه‌های فعالیت هیات اعزامی به کشور جمهوری چک، ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی و معدنی، صنایع سنگین، دارو و تجهیزات پزشکی، صنایع لبنی و غذایی، انرژی‌های تجدیدپذیر، فناوری‌های زیست محیطی و .... است. همچنین فعالان اقتصادی که به دانمارک سفر می‌کنند در زمینه‌های تخصصی دارو و تجهیزات پزشکی و نیز صنایع لبنی و غذایی فعالیت می‌کنند.

فعالان اقتصادی و اعضای اتاق تهران برای حضور در این هیات با توجه به زمینه‌های اعلام شده، باید حداکثر تا چهارم دی‌ماه با دریافت فایل ثبت‌نام، تکمیل و ارسال آن برای حضور در این هیات آمادگی خود را اعلام کنند.

با توجه به این که بعضا زمینه فعالیت اقتصادی مورد نظر برای گفت‌وگو و مذاکره در دو کشور متفاوت است، اعضای اتاق تهران می‌توانند بنا به صلاحدید و ضرورت یک یا هر دو مقصد را انتخاب کنند و در هیات تجاری حضور داشته باشند.

با توجه به ضرورت انجام امور هماهنگی سفر در زمان مناسب، زمان ثبت‌نام قابل تمدید نیست و تنها آن دسته از اعضای اتاق تهران که دارای ویزای شینگن معتبر هستند می‌توانند تا 11 دی ماه اعلام آمادگی و ثبت‌نام کنند.

فرم ثبت‌نام و اطلاعات تکمیلی را می‌توانید اینجا دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

سال 1263 مجلس «وکلای تجار» به عنوان اولین نهاد حامی تجار ایران شکل گرفت. این نهاد بعدها به اتاق بازرگانی تغییر نام داد. مورخان تاریخ اقتصاد ایران اعتقاد دارند، پایه تمامی فعالیت‌های صنفی و تخصصی بخش بازرگانی کشور از همین نهاد شکل گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]