در ایام هفته وحدت اجرا می شود

اهدای 2 میلیون شاخه گل نرگس به شهروندان

کد: 13950924200976015

https://goo.gl/TnXWXG

، تهران , (اخبار رسمی): معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت هفته وحدت از برپایی ایستگاه های صلواتی «مهربان ترین خدا» در سراسر پایتخت، ، اجرای برنامه های فرهنگی در مساجد و اهدای 2 میلیون شاخه گل نرگس به شهروندان در ایام هفته وحدت خبر داد.

اهدای 2 میلیون شاخه گل نرگس به شهروندان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی عبدالهی ضمن تبریک ایام هفته وحدت و سالروز میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) با اشاره به اهم برنامه ها و اقدامات ویژه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برای گرامیداشت هفته وحدت اظهار داست: آذین بندی و چراغانی با استفاده از پارچه های رنگی و ریسه های نوری، اهدای دو میلیون شاخه گل نرگس به مردم در سطح شهر تهران، پخش شربت و شیرینی در مکان های فرهنگی مذهبی و  ایستگاه های مختلف، فضاسازی مکان های مختلف با استفاده از گلدان های سیکلامن، اهدای بادکنک های سفید و سبز به کودکان در فضاهای مدنظر و برپایی ایستگاه های صلواتی «مهربان ترین خدا» در پیاده راه ها و معابر مدنظر قرار گرفته است.
وی افزود: برنامه های گرامیداشت هفته وحدت در میادین اصلی، مترو، اتوبوس های شرکت واحد، تاکسی های دورن شهری، خیابان های اصلی و پیاده راه ها، مساجد اصلی مناطق مختلف شهر، میادین میوه و تره بار، مراکز خرید و سینماهای شهرداری اجرا می شود.
عبدالهی از راه اندازی ایستگاه صلواتی «مهربان ترین خدا» در پیاده راه ها و معابر شهر تهران خبر داد و افزود: اهدای گل نرگس به عابران، اهدای بادکنک به کودکان، پخش صوت و مولودی، نورپردازی درختان معابر با استفاده از ریسه های نوری و پذیرایی از شهروندان صورت می گیرد.
وی با اشاره به برگزاری برنامه های میلاد حضرت رسول اکرم (ص) در مساجد اصلی شهر تهران گفت: اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی در مساجد به همراه چراغانی و آذین بندی سر در مساجد، نظافت و ساماندهی ورودی مساجد، چیدمان گلدان در فضای خارجی یا داخلی مساجد، اهدای گل نرگس به نمازگزاران و در مقابل مساجد، اهدای بادکنک های سفید و سبز به کودکان  از جمله برنامه های پیش بینی شده به شمار می رود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از اهدای دو میلیون شاخه گل نرگس به مردم در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: جهت شادباش و تبریم تبریک به مردم، دو میلیون شاخه گل نرگس طی مدت هفته وحدت به ویژه در شب های منتهی به 17 ربیع الاول، در سطح شهر تهران در ساعات پرتجمع و در مکان های پرتردد شهر تهران به مردم تقدیم می شود.
عبدالهی با تاکید بر از تبعیت از سنت پیامبر عظیم الشان اسلام در تکریم و محبت به کودکان و شاد کردن آنان گفت: در این راستا در ایام ولادت حضرت محمد (ص) بادکنک هایی در رنگ های سفید و سبز به کودکان شهر هدیه داد می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه