اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950925201576684

با ادغام یک موسسه حقوقی و یک شرکت سرمایه گذاری صورت گرفت

آغاز رسمی فعالیت گروه مشاوران و کسب و کار

کد: 13950925201576684

https://goo.gl/0bMOZK

، تهران , (اخبار رسمی): گروه مشاوران کسب و کار فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. این مجموعه با پشتوانه 12 ساله خود درحوزه مشاوره، آموزش و پیاده سازی کسب وکار جهت افزایش بهره وری ازمنابه مالی و انسانی تاسیس شده است.

لوگو رسمی گروه مشاوران کسب وکار

این مجموعه افتخار همکاری با : بانک صادرات، بانک رفاه، پست بانک، اتاق بازرگانی ایران، بانک ملی، صنایع غذایی ارویی ، لینو، زغال سنگ پروده طبس، آسان خودرو، ایمیدرو،دیجی کالا و... را دارد.

به گزارش روابط عمومی گروه مشاوران کسب و کار ، این گروه با داشتن تجربه مفید علمی و عملی و همکاری با بیش از 200 سازمان و نهاد دولتی و خصوصی و اجرای بیش از 20 نمایشگاه و کنفرانس داخلی و بین المللی و همکاری با بیش از 150 بنگاه اقتصادی در سال 1395 و با همکاری 2 مجموعه دیگر تاسیس شده است.

این مجموعه در بخش های آموزش و مشاوره و اجرا در حوزه های بازاریابی، بازارسازی، برندسازی، برندینگ، ساخت کمپین تبلیغاتی، برنامه کسب و کار و استراتژی، تحقیقات بازار، توسعه محصول و بازار، مدیریت و رهبری، روابط عمومی و ایجاد باشگاه مشتریان، افزایش عملکرد و بهره وری سازمانی و فردی،‌فنون مذاکرات،‌برگزاری همایش، سمینار، نمایشگاه های داخلی و خارجی و نشست های تخصصی، تامین مالی پروژه ها و خدمات حقوقی فعالیت می کند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشاوران کسب وکار

گروه مشاوران کسب وکاربا هدف ارتقا سطح دانش و مهارت های فردی و سازمانی جهت رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی تاسیس شده است. اهداف اصلی این گروه افزایش بهره وری و کاهش هزینه های جاری،رشد و توسعه کسب و کار و کار آفرینی، پیشگیری از بحران های شغلی وفردی، راه اندازی و کارآفرینی، کمک به توسعه صادرات محصولات ایرانی و بهبود و توسعه اشتغال زایی و تخصص گرایی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]