اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951103225006684

با اولین قرارداد همکاری انجام شد

آغاز همکاری مشاوران کسب و کار با سازمان صنایع کوچک

کد: 13951103225006684

https://goo.gl/edjauS

، تهران , (اخبار رسمی): در راستای افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و الگوبرداری از دانش روز در حوزه کسب‌وکار، «گروه مشاوران کسب‌وکار» تصمیم به همکاری نزدیک با تولیدکنندگان و کارآفرینان کشور گرفته است.

آغاز همکاری با سازمان صنایع کوچک استان تهران

'گروه مشاوران کسب وکار در 20 و 27 بهمن سال جاری با برگزاری دو کارگاه آموزشی در حوزه مدیریت بازاریابی و فروش در شهرک صنعتی عباس آباد استان تهران فعالیت خود را آغاز می کند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت «گروه مشاوران کسب وکار»، این گروه به مطالعه و تحقیق واحدهای مستقر در سازمان صنایع کوچک پرداخته و پس از آن کلیه فرصت‌ها و تهدیدها شناسایی خواهند شد.

پس از این دو مرحله نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی لازم برای ارتقا سطح مدیران و کارکنان واحد‌های مختلف می‌پردازد و بعد از آن نیز به کمک مدیران اجرایی و عامل آمده تا این آموزه ها بصورت عملیاتی پیاده سازی گردد تا درنهایت باعث بهره وری و افزایش کارایی منابع  انسانی و سازمانی شود.

بر اساس این گزارش، درنهایت کلیه این دوره‌های آموزشی و مشاورهای به‌دقت ارزیابی و کنترل می‌شود تا در صورت لزوم در مرحله اجرا باز طراحی و مهندسی مجدد شود.

البته نکته بسیار مهم و البته معضل موجود از نگاه گروه مشاوران کسب‌وکار این مطلب است که امروزه بسیاری از آموزشگاه‌ها و موسسات اقدام به برگزاری دوره‌های مختلف تنها به‌صورت تئوری می‌کنند.

البته باید ذکر شود که این نوع آموزش‌ها دارای ایرادات بنیادی هست و به‌همین علت است که حتی فارغ تحصیل‌های رشته‌های گوناگون توانایی اجرای این آموزش‌ها را ندارند.

در همین راستا، نخستین مطلب به بومی‌سازی، به‌روزرسانی قوانین و مقررات و محیط اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و .... بازمی‌گردد؛ دوم اینکه بسیاری از آموزه‌های کتب درسی برای بیش از 20 سال پیش است ضمن آنکه مهم‌تر از همه هیچ کدام از این آموزش‌ها به‌صورت عملیاتی در نمی‌آید تا علاوه بر کمک به افزایش عملکرد فردی باعث از بین رفتن فاصله دروس تئوری با اجرایی شود.

برای اینکه بتوانیم شاهد رشد تولید و کارآفرینی و منابع انسانی این واحدها باشیم باید به این صنایع ورود کرد تا علاوه بر شناخت دقیق‌تر، بتوانیم بهترین خدمات مشاوره ای و آموزشی را ارائه کنیم.

این عمل علاوه بر کاهش هزینه‌های آموزشی باعث تسریع روند یادگیری، کاهش زمان از دست رفته نیز می‌شود و در نهایت به کل فرآیند بهره‌وری سازمانی و فردی نیز کمک می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشاوران کسب وکار

گروه مشاوران کسب وکاربا هدف ارتقا سطح دانش و مهارت های فردی و سازمانی جهت رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی تاسیس شده است. اهداف اصلی این گروه افزایش بهره وری و کاهش هزینه های جاری،رشد و توسعه کسب و کار و کار آفرینی، پیشگیری از بحران های شغلی وفردی، راه اندازی و کارآفرینی، کمک به توسعه صادرات محصولات ایرانی و بهبود و توسعه اشتغال زایی و تخصص گرایی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]