اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950927201646684

21 بهمن ماه درتهران برگزار می‌شود

اولین کارگاه تخصصی آموزش DNA نوآوری در ایران

کد: 13950927201646684

https://goo.gl/zG4NEi

، تهران , (اخبار رسمی): کارگاه یکروزه DNA نوآوری در ایران، توسط رضا آتش زبان مدیر و موسس گروه مشاوران کسب و کار وبنیان گذار این کارگاه در کشور برگزار می‌شود.

این کارگاه در روز پنجشنبه 21 بهمن ماه 1395 برگزارمیگردد.

به گزارش روابط عمومی مشاوران کسب و کار، آتش زبان با سابقه 12 ساله خود در زمینه‌های کارآفرینی و کسب وکار و الگو برداری از دانش کشورهای توسعه یافته پس از تحقیق و سپری کردن دوره های لازم اقدام به انتقال دانش خود در قالب این کارگاه کرده است.

اگر به تغییرات کسب و کارتان اهمیت ندهید شکست می خورید. آیا سرنوشت نوکیا را بیاد دارید؟ عدم تغییر سیستم عامل لینوکس به اندروید باعث محو شدن این غول تلفن همراه در دنیا شد. مهم نیست شما رهبر یک صنعت باشید. باید به تغییرات اهمیت دهید تا موفق شوید.

همانطورکه برای ارسال یک مدرک یا عکس دیگر از سی دی و فلاپی استفاده نمی کنید یا نامه ای را با پست به اروپا نمی فرستید چرا که می توانید ارزانتر و سریع تر بوسیله گفتگوهای برخط یا شبکه های ارتباطی آنها را به مخاطبان ارسال کنید.

امروزه به سوپرمارکت‌ها و فروشگاه های زنجیره ای توجه کنید. تا قبل از کوروش و جانبو آنها با خیال راحت فعالیت می‌کردند اما امروزه شاهد بسته شدن سوپر مارکت‌ها و تغییر در سیستم های فروششان هستیم. نوآوری و استفاده از آن برای هر کسب وکاری مهم و اولویت است.

با توجه به رقابتی شدن کسب و کارها حتی در سطح صنفی و کوچک تا بین المللی اهمیت به نوآوری و استفاده از آن موجب سود و اهرم رقابت پذیری میباشد.
شاید قبل از اینکه مجموعه هایی مثل کوروش و جانبو در ایران فعالیت کنند خیال دیگر فروشگاه ها و حتی سوپرمارکت ها راحت بود.
اما امروز چه؟

این کارگاه یکروزه به کلیه دانش جویان، کارمندان و صاحبین مشاغل، طراحان، مدیران اجرایی و عالی توصیه می شود چرا که محورهای این کارگاه به گونه ای است که هر فردی در هر نوع رشته و تخصصی می تواند با سپری کردن این دوره از بازخود آن نهایت استفاده را بکند.

در این رویداد شما با :

نوآوری؟

مولفه های اصلی نوآوری

ایده پردازی

تقویت ذهن خلاق و ایده زایی

توانایی حل مساله 

جلسه پرسش  و پاسخ 

نمونه های موفق نوآوری در ایران و سایر کشورها

عوامل شکست نوآوری

آزمایش ایده و نوآوری بدون سرمایه گذاری

و ...... آشنا می شوید.

لازم به ذکر است پس از گذراندن این دوره گواهی شرکت در این کارگاه آموزشی به شرکت کنندگان تقدیم می شود.

جهت ثبت نام با شماره 02144291162 یا به آدرس وبسایت گروه مشاوران کسب و کار www.umoshaver.com یا برروی لینک کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشاوران کسب وکار

گروه مشاوران کسب وکاربا هدف ارتقا سطح دانش و مهارت های فردی و سازمانی جهت رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی تاسیس شده است. اهداف اصلی این گروه افزایش بهره وری و کاهش هزینه های جاری،رشد و توسعه کسب و کار و کار آفرینی، پیشگیری از بحران های شغلی وفردی، راه اندازی و کارآفرینی، کمک به توسعه صادرات محصولات ایرانی و بهبود و توسعه اشتغال زایی و تخصص گرایی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]