اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951006208416684

با مشارکت یک موسسه حقوقی اجرایی شد

آغاز فعالیت بخش حقوقی گروه مشاوران کسب وکار

کد: 13951006208416684

https://goo.gl/UnjFlr

، تهران , (اخبار رسمی): بخش حقوقی گروه مشاوران کسب وکار با مشارکت یک موسسه حقوقی از تاریخ 5 دی ماه جاری به منظور ارایه خدمات گسترده تر فعالیت خود را آغاز کرد.

ارارئه خدمات استمهال بدهی بانکی و سازمانهای دولتی به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی

ارائه خدمات استمهال بدهی و معوقات بانکی، سازمانی، ادارای و استمهال و بدهی معوق کلیه اشخاص جقیقی و حقوقی توسط دپارتمان حقوقی گروه مشاوران کسب وکار صورت می پذیرد

به گزارش روابط عمومی مشاوران کسب و کار، نحوه ارائه خدمات بخش حقوقی گروه مشاوران کسب و کار بدین صورت می باشد که در ابتدا متقاضیان صورت وضعیت و مشکل خود را طی درخواست کتبی و تکمیل فرم مجموعه تکمیل و به واحد کارشناسی تحویل می دهند.

کارشناسان حقوقی موسسه پس از بررسی و تجقیقات صورت گرفته نسبت به حل مسئله جلسه ای را بصورت حضوری با متقاضی ترتیب می دهند و راه حل های مد نظر و نحوه اجرای آن را با کارفرمایان محترم هماهنگ می کنند.

پس از توافق فی مابین قراردادی با مجموعه منعقد می شود و کلیه مراحل اجرایی را تیم حقوقی موسسه با همکاری کارفرمایان انجام می دهند.

از دیگر خدمات دپارتمان حقوقی گروه مشاوران کسب وکار می توان به انعقاد قرارداد های داخلی و بین المللی، نظارت بر قرارداد های داخلی و بین المللی، اخذ نمایندگی داخلی و خارجی اشاره داشت.

با توجه به مشکلات و موانع تولید کنندگان و بنگاه های اقتصادی این بخش خدمات خود را در قالب استمهال بدهی و معوقات بانکی، سازمانی و اداری  جهت کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی انجام می دهد. 
بدین صورت تمامی واحد هایی که  به هر بانک یا سازمان یا شخصی بدهکار باشند می توانند با این واحد در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشاوران کسب وکار

گروه مشاوران کسب وکاربا هدف ارتقا سطح دانش و مهارت های فردی و سازمانی جهت رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی تاسیس شده است. اهداف اصلی این گروه افزایش بهره وری و کاهش هزینه های جاری،رشد و توسعه کسب و کار و کار آفرینی، پیشگیری از بحران های شغلی وفردی، راه اندازی و کارآفرینی، کمک به توسعه صادرات محصولات ایرانی و بهبود و توسعه اشتغال زایی و تخصص گرایی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]