اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950927201634763

حضور پی‌پینگ در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ

از خدمات پی پینگ سه ماه رایگان استفاده کنید

کد: 13950927201634763

https://goo.gl/xZz8XH

، تهران , (اخبار رسمی): امسال 250 کسب‌وکار نوپا فرصت حضور در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ را دارند و در یک سالن اختصاصی در کنار دیگر فعالان این حوزه ازجمله شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران می‌توانند به معرفی خدمات و محصولات خود بپردازند. پی‌پینگ با حضور در این رویداد ملی فرصت معرفی هرچه بهتر خدمات خود را پیداکرده است.

حضور پی‌پینگ در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ

با ثبت‌نام در پی‌پینگ و مراجعه به غرفه ، می‌توانید کد تخفیف سه ماه استفاده رایگان و بدون کارمزد را دریافت کنید

به گزارش روابط عمومی پی پینگ، نمایشگاه الکامپ بزرگ‌ترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه‌ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آن‌ها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار به علاقه‌مندان عرضه می‌گردد و فرصتی بی‌بدیل برای تبادل‌نظر و مذاکره در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

امسال 250 کسب‌وکار نوپا (استارتاپ) فرصت حضور در این رویداد ملی را دارند و در یک سالن اختصاصی در کنار دیگر فعالان این حوزه ازجمله شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران می‌توانند به معرفی خدمات و محصولات خود بپردازند. حضور گسترده کسب‌وکارهای نوپا در نمایشگاه الکامپ فرصت بی‌نظیری است برای معرفی هرچه بهتر و مؤثرتر این کسب‌وکارها در هر حوزه‌ای ازجمله حوزه‌های سرگرمی، سلامت، بازاریابی، محتوا، رایانش‌های ابری، آموزش، تجارت الکترونیک، منابع انسانی، گردشگری و حوزه‌های مالی (فینتک).

پی‌پینگ با حضور در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ فرصت معرفی هرچه بهتر خدمات خود را پیداکرده است. ازجمله این خدمات ربات تلگرامی پی‌پینگ است (@paypingbot) که پس از فعال‌سازی این سرویس، در تمام چت‌های شخصی و گروهی می‌توانید به‌ آسانی به فهرستی از امکانات پیش‌بینی‌شده دسترسی داشته باشید و برای دیگران بفرستید. تنها کافی است @ را تایپ کنید و بات پی‌پینگ را از لیست، انتخاب کنید، سپس بلافاصله برای شما فهرستی شامل صفحه شخصی و آیتم‌های مالی ساخته‌شده، نمایان می‌شود که با انتخاب هرکدام از آن‌ها لینک آن ارسال می‌شود و یا می توانید مبلغی را که از دیگران می‌خواهید در ادامه وارد کنید تا یک لینک با آن مبلغ مشخص در داخل چت ارسال شود.

و اکنون گزینه تازه‌ای به مجموعه خدمات پی‌پینگ اضافه‌شده که ازاین‌پس شما نه‌تنها گزارش کاملی از فروش خود را در اختیار خواهید داشت، بلکه دیگر نیازی به ثبت تعداد فروش و جمع فروش خود به‌صورت دستی نخواهید داشت، چراکه با اضافه شدن گزینه تعداد فروش و جمع فروش در بخش مالی، پی‌پینگ به‌راحتی تعداد و جمع فروش انجام‌شده را ثبت کرده و در اختیار شما قرار می‌دهد.

این نمایشگاه از 25 آذر فعالیت خود را آغاز کرده و تا 28 ام آذرماه به مدت 4 روز ادامه دارد.

با ثبت‌نام در پی‌پینگ و مراجعه به غرفه ، می‌توانید  کد تخفیف سه ماه استفاده رایگان و بدون کارمزد را دریافت کنید.

منتظر دیدار شما در نمایشگاه الکامپ ، سالن 18 ، غرفه j-16 هستیم .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پی پینگ (payping)

پی پینگ یک درگاه پرداخت آنلاین است. در پی پینگ هر شخص یا بیزینس درگاه پرداخت خود را دارد. با عضویت در پی پینگ شما نام کاربری برای خود انتخاب می کنید و بعداز آن صفحه هر عضو بصورت payping.ir/username می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]