اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929203165603

هوآوی نوا پلاس در الکامپ رونمایی شد

کد: 13950929203165603

https://goo.gl/aNsK0T

، تهران , (اخبار رسمی): هوآوی به صورت رسمی از ورود جدیدترین محصول خود به بازار ایران خبر داد.

هوآوی نوا پلاس در الکامپ رونمایی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی هواوی، بنیامین دارمی مدیر بازرگانی شرکت هوآوی با بیان این که گوشی‌ نوا پلاس به عنوان سری جدید و میان رده هواوی طی هفته آینده وارد ایران خواهد شد.اظهار داشت: این سری جدید گوشی های هواوی با بدنه فلزی خمیده و رنگ‌های طلایی، خاکستری تیتانیومی و نقره‌ای روانه‌ی بازار خواهد شد.
وی افزود: قیمتی که ما برای ورود به بتزار پیشنهاد داده ایم 1190 هزار تومان است که با توجه به مقایسه با رقیبان بسیار اقتصادی و جالب توجه خواهد  بود.
در ادامه این نشست میثم حاصلی مدیر آموزش هوآوی نیز به بررسی تخصصی از این محصول پرداخت و اظهار داشت: گوشی نوا پلاس با صفحه نمایش 5.5 اینچی Full HD به بازار خواهد آمد. مدل نوا با بدنه خمیده و ابعاد کوچکی نیز دارد و کاربر می تواند به راحتی با یک دست با این گوشی کار کند. مدل نوا و نوا پلاس به ترتیب از دوربین 12 و 16 مگاپیکسلی برخوردار خواهند بود و همچنین دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی این سری با قابلیت عکاسی در نور کم به شما اجازه می‌دهد که در هر ساعت از شبانه روز عکس سلفی ثبت کنید.
وی افزود: از دیگر ویژگی های دوربین نوا می‌توان به ویژگی Makeup 2.0 و Beautiful Skin 3.0 نام برد، که با افکت‌های آرایشی و فیلترینگ پوست عکس‌های زیبایی از شما به یادگار خواهد گذاشت. 
مدیر آموزش هوآوی در ادامه گفت:سری نوا به پردازنده‌ی اسنپدراگون 625 مجهز خواهد بود که این پردازنده با فناوری ساخت 14 نانومتری کارایی دستگاه را افزایش و مصرف انرژی را کاهش خواهد داد. مدل نوا به باتری 3020 میلی‌آمپر ساعتی و نواپلاس به باتری 3440 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. از دیگر وِیژگی‌های سری nova می‌توان به پورت USB-C و حسگر اثر انگشت D3  اشاره کرد که این حسگر  با قابلیت آنلاک 360 درجه سریع‌تر و دقیق‌تر عمل خواهد کرد.
در ادامه این نشست که در ستاد خبری نمایشگاه الکامپ برگزار می شد حمید شاهرخ نیا مدیر گارانتی هوآوی نیز در خصوص گارنتی یکپارچه این شرکت در ایران توضیحاتی داد.
وی ابراز داشت: از ژانویه 2016 استراتژی هوآوی در بازار ایران وجود یک گارانتی یکپارچه در ایران بوده است. به دلیل این که تعدد گارانتی‌ها برای برندهای موبایل بازار و قیمت‌های موجود را تحت شعاع قرار می دهد و همچنین به استانداردهای خدمات پس از فروش تاثیر منفی می گذارد وجود یک گارانتی معتبر با خدماتی یکپارچه می توانست راه گشا باشد.
شاهرخ نیا در پایان صحبتهای خود از تسهیلات خدمات پس از فروش جذاب سخن گفت و اظهار داشت: گارانتی تعویض صفحه نمایش شکسته در 3 ماه پس از خرید و همچنین برگزاری کمپین‌های تعمیرات رایگان از تسهیلاتی است که ما برای دارندگان محصولات هوآوی درنظر گرفته ایم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هواوی

هواوی یک کمپانی چند ملیتی است که زمینه فعالیت اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه خدمات است. هرچند که عموم ایرانیان هواوی را به عنوان شرکت چینی تولید کننده گوشی موبایل می‌شناسند و گوشی موبایل هواوی برای ایرانیان از دیگر زمینه‌های فعالیت مجموعه هواوی پر رنگ تر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]