اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929203230042

با ارائه محصولات فناورانه جدید صورت گرفت

حضور مگفا دراولین نمایشگاه حمل و نقل ایران

کد: 13950929203230042

https://goo.gl/qNUiBx

، تهران , (اخبار رسمی): اولین نمایشگاه راهداری، راهسازی، حمل و نقل و صنایع وابسته با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاون وزیر افتتاح شد.

حضور مگفا دراولین نمایشگاه حمل و نقل ایران

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، در این نمایشگاه که برای اولین بار برگزار می شود،‌بخش تحقیق و توسعه و نرم افزار با ارایه راه حل های سازمانی مبتنی بر بستر فناوری اطلاعات حضور دارد.

در این نمایشگاه،‌ مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا )،‌ از شرکت های وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به معرفی محصولات خود در حوزه های سیستم های حمل و نقل هوشمند، رایانش ابری، کسب و کار هوشمند، سیستم های یکپارچه و اینترنت اشیا در حوزه های مرتبط با راهداری و جاده می پردازد.
گفتنی است مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) از سال 1382 به عنوان شرکت تخصصی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، فعالیت خود را در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات سازماندهی و متمرکز نموده است. این شرکت هم اکنون از طریق واحدهای کسب و کار و شرکت‌های مشارکتی وابسته بخش در زمینه مدیریت،‌ نظارت، مشاوره، ارائه محصولات و خدمات و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های ICT حضوری فعال و مؤثر در بازارICT کشور دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) یک سازمان توسعه‌ای بوده که به منظور گسترش و نوسازی صنایع کشور از راه بررسی های علمی و صنعتی و تهیه و تربیت کادر مدیریت و تاسیس شرکتهای صنعتی، معدنی و خدماتی و یا مشارکت در آنها و کمک و راهنمایی‌های فنی به واحدهای صنعتی و معدنی در سال 1346 تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]