اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929203240042

​از سوی وزارت صنعت،‌معدن و تجارت

ایزوایکو،مرکزبرترتحقیق وتوسعه درکشور برگزیده شد

کد: 13950929203240042

https://goo.gl/mbkvEs

، تهران , (اخبار رسمی): مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو)از شرکت های تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به عنوان مرکز تحقیق و توسعه صنعتی کشوری از سوی وزارت صنعت،معدن و تجارت انتخاب شد.

ایزوایکو،مرکزبرترتحقیق وتوسعه درکشور برگزیده شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایرات، از بین صد شرکت و کارخانجات داخل کشور، ایزوایکو به عنوان شرکت برتر در حوزه R&D (تحقیق و توسعه) صنعتی انتخاب و از سوی وزارت صنعت،معدن و تجارت مورد تقدیر قرار گرفت. این شرکت توانسته در سالهای اخیر از رشد و تحول قابل توجهی برخوردار باشد و در حوزه طراحی و ساخت شناورهای خاص و همچنین تجهیزات، مهندسی و اجرای سکوهای نفتی و گازی به موفقیت ها و رکوردهای خوبی دست یافته است.
مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در سالهای اخیر بازارهای جدیدی را بدست آورده که یکی از مهم ترین آنها در حوزه تحقیق و توسعه تعمیرات اساسی دکل های حفاری (جک اپ ها) بوده است.
ایزوایکودر سال 92 به این بازار ورود وتاکنون توانسته 6 دکل حفاری را تعمیرات اساسی نماید. همچنین شکستن رکورد گذشته خود در راه اندازی سکوهای گازی پارس جنوبی از 160 روز در فاز 16 به 62 روز در فاز 18 نیز از جمله دیگر مزیت های حوزه تحقیق و توسعه این شرکت می باشد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) یک سازمان توسعه‌ای بوده که به منظور گسترش و نوسازی صنایع کشور از راه بررسی های علمی و صنعتی و تهیه و تربیت کادر مدیریت و تاسیس شرکتهای صنعتی، معدنی و خدماتی و یا مشارکت در آنها و کمک و راهنمایی‌های فنی به واحدهای صنعتی و معدنی در سال 1346 تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید