اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950930203685811

احیای اموال هلال احمر برای ایجاد مراکز پشتیبانی

کد: 13950930203685811

https://goo.gl/yfZR5k

، تهران , (اخبار رسمی): داوطلبان هلال‌ احمر رقیب هیچ‌کس نبوده و کار آنان تخصصی است که نیازمند توجه خاص هستند و باید برای افزایش بیشتر انگیزه آنان برای خدمت افزایش باید.

احیای اموال هلال احمر برای ایجاد مراکز پشتیبانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط جمعیت هلال احمر ، هادی پژوهش جهرمی،عضو شورای عالی جمعیت هلال احمردر آئین نکوداشت خدمات داوطلبانه و تجلیل از داوطلبان فعال و خیرین برگزیده جمعیت هلال‌احمر استان فارس که با حضور نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر برگزار شد، این خبر را اعلام کردو گفت:هلال احمر سازمانی وسیع، پهناور و بزرگ بوده و دارای موقعیت بین‌المللی است، لذا باید امروز آنچه هلال‌احمر داشته احیاء کنیم و با آن به‌دنبال نوسازی و توسعه بیش از پیش آن باشیم.

پژوهش خاطرنشان کرد: استان فارس امروز با موقعیتی که دارد می‌تواند پایگاه مطمئن هلال‌احمر در جنوب کشور باشد و می‌طلبد بیش از پیش‌به آن توجه شود.

معاون استاندار فارس گفت: همچنین امروز اردوگاهی از هلال احمر در اختیار امور اتباع است که باید با تعامل و هماهنگی به پایگاه آموزشی و چند جانبه  برای هلال احمر تبدیل شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه