اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001204335652

با مهندسی مجدد رقابتی تر عمل کنید

کد: 13951001204335652

https://goo.gl/RTGWA8

، رشت , (اخبار رسمی): مهندسی مجدد، کمک می کند تا با استفاده از فرآیندهای جدید هزینه ها را کاهش و بهره وری کسب و کارتان را افزایش دهید.

با مهندسی مجدد رقابتی تر عمل کنید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیرنو، مهندسی مجدد کمک می کند تا با استفاده از فرآیندهای جدید هزینه ها را کاهش و بهره وری کسب و کارتان را افزایش دهید. 

هدف از سری مقالاتی که در حوزه مهندسی مجدد (reengineering ) ارائه شده بازبینی و ویرایش مجدد فعالیت های مجموعه شماست. 

قبل از شروع فرآیند مهندسی مجدد، ذکر این نکته حائز اهمیت است که تشخیص درست فعالیت های موردنیاز مهندسی مجدد، اولین و مهم ترین گام این فرآیند است زیرا مهندسی مجدد نیز همچون همه ابزارهای بهینه سازی در صورت اجرای نادرست دارای معایبی است که همین امر سنجش ریزبینانه در تصمیم گیری را حیاتی خواهد کرد.

یکی از بارزترین عوارض جانبی که باعث می شود تا کسب و کارها نیازمند مهندسی مجدد باشند، کاهش روحیه کارکنان سازمان است. این که چرا روحیه کارکنان دچار افت می شود و مدیران باید به آن توجه ویژه داشته باشند، به تغییراتی برمی گردد که در زندگی همه مردم وجود دارد و بسیاری از آنها نمی توانند خود را با این تغییرات هماهنگ کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیرنو

ما باور داریم قدم در راهی نهاده‌ایم که با ارائه‌ی آموزش‌های اصولی و کاربردی، مقالات تخصصی، مشاوره‌ی حرفه‌ای و سایر فعالیت‌های خود و همچنین با مساعدت و همکاری اساتید و مدیران مجرب کشور، می‌توانیم گامی موثر در جهت بهبود و پیشرفت بنگاه‌های اقتصادی و به طبع آن رشد کشور برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]