کد: 13951001204845784

رئیس کنفدراسیون صادرات مطرح کرد

امید به افزایش دستاوردهای اتاق بازرگانی بین‌الملل

کد: 13951001204845784

https://goo.gl/XBY9F4

، تهران , (اخبار رسمی): اتاق بازرگانی بین‌الملل قابلیت اثرگذاری بر سیاست کشورها و افزایش دستاوردهای بخش خصوصی را دارد.

امید به افزایش دستاوردهای اتاق بازرگانی بین‌الملل

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کنفدراسیون صادرات ایران، اعضای جدید هیئت‌مدیره کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌الملل انتخاب شدند. 

غلامحسین شافعی از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، مسعود خوانساری از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، محمد لاهوتی از کنفدراسیون صادرات ایران، حامد سلطانی نژاد از بورس کالا، یونس مظلومی از بیمه رازی، علی‌اشرف افخمی از بانک صنعت و معدن، سید حسین سلیمی و محمدمهدی بهکیش، اعضای جدید هیات مدیره کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌الملل هستند.

محمد لاهوتی، رئیس کنفدراسیون صادرات و عضو تازه هیئت‌مدیره کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌الملل دراین‌باره گفت: هیئت‌مدیره کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌الملل ازنظر حضور دو عضو تازه با هیئت‌مدیره سابق متفاوت است. عملکرد هیئت‌مدیره سابق دستاوردهای خوبی برای بخش خصوصی به همراه داشته است.  

لاهوتی با اشاره به جایگاه نظارت اتاق بازرگانی بین‌المللی در سازمان ملل و انتخاب دکتر پدرام سلطانی در فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان گفت: بدون تردید تغییر اعضا در هر مدیریتی به ارائه نظرات و پیشنهاد‌ات جدید می‌انجامد. هیئت‌مدیره جدید کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌الملل با توجه به عملکرد موفق هیئت‌مدیره سابق که نتایج ملموس برای بخش خصوصی همراه داشته هم‌اندیشی برای حل‌وفصل مسائل را دنبال می‌کند. حضور اعضای تازه به طرح اندیشه‌ها و ایده‌های جدید کمک می‌کند.

عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران گفت: بسیاری از مشکلات بخش خصوصی مانند قانون‌گذاری در مسائل بانکی، ارتباطات تجاری کشورها و ... قابل انعکاس در اتاق بازرگانی بین‌الملل است. اتاق بازرگانی بین‌الملل با حضور بخش خصوصی کشورهای مختلف قابلیت اثرگذاری بر سیاست کشورها را هم دارد. حیطه وظایف اتاق بازرگانی بین‌الملل تعیین‌شده است و می‌توان در این چارچوب‌ها با دیگر اعضا هم‌اندیشی و اهداف بخش خصوصی را پیش برد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کنفدراسیون صادرات ایران

وظایف و اختیارات کنفدراسیون صادرات: زمینه سازی، تقویت و موثر نمودن نقش و فعالیت تشکل های صادراتی و نیز تشکل های خدماتی ، علمی و ... مرتبط با صادرات کالا و خدمات ، تلاش برای حل و فصل مسائل و مشکلات مشترک و کمک به تحقق اهداف مشترک تشکل های مورد بحث و در نتیجه توسعه صادرات کشور را می توان از جمله مهمترین اهداف این کنفدراسیون نام برد.