کد: 13951102223985784

از ۱۵ بهمن لازم الاجراست

الزام دوراظهاری صادرات به ثبت فاکتور

کد: 13951102223985784

https://goo.gl/AOw8PW

، تهران , (اخبار رسمی): صادرکنندگان کالا باید از 15بهمن‌ماه، نسبت به ثبت نام و ثبت فاکتور در سامانه فاکتور اقدام کنند.

الزام دوراظهاری صادرات به ثبت فاکتور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کنفدارسیون صادرات ایران، گمرک در بخشنامه‌ای اعلام کرده که از پانزدهم بهمن‌ماه سال جاری، دوراظهاری صادرات منوط به ثبت فاکتور الکترونیکی در سامانه فاکتور است.

در بخشنامه‌ای که مدیرکل دفتر صادرات گمرک به ناظران گمرکات استان‌ها ابلاغ کرده عنوان شد که صادرکنندگان باید از این تاریخ به بعد، نسبت به ثبت نام و ثبت فاکتور در سامانه فاکتور به این وب‌سایت اقدام کنند.

متن کامل بخشنامه گمرک به شرح زیر است:

ناظران محترم گمرکات استانها

مدیران کل و مدیران محترم گمرکات اجرایی مستقل

با توجه به اینکه بر اساس مفاد بند ۴ صورتجلسه مشترک مورخ ۱۰/۱۰/۹۵ این دفتر با دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات، از مورخ ۱۵/۱۱/۹۵ دوراظهاری صادرات منوط به ثبت فاکتور فروش الکترونیکی در سامانه فاکتور است، خواهشمند است دستور فرمایید به نحو مقتضی، به کلیه صادرکنندگان اعلام شود تا در اسرع وقت، نسبت به ثبت‌نام و سپس ثبت فاکتور اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کنفدراسیون صادرات ایران

وظایف و اختیارات کنفدراسیون صادرات: زمینه سازی، تقویت و موثر نمودن نقش و فعالیت تشکل های صادراتی و نیز تشکل های خدماتی ، علمی و ... مرتبط با صادرات کالا و خدمات ، تلاش برای حل و فصل مسائل و مشکلات مشترک و کمک به تحقق اهداف مشترک تشکل های مورد بحث و در نتیجه توسعه صادرات کشور را می توان از جمله مهمترین اهداف این کنفدراسیون نام برد.