اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001205235811

قصه همدلی؛ پزشک داوطلب به نیازمندان

کد: 13951001205235811

https://goo.gl/g4HXVz

، تهران , (اخبار رسمی): دندانپزشک است و اهل شیراز. او که در کنار سایر خیرین و داوطلبان هلال‌احمر این روزها در کمک به همنوع؛ مشق عاشقی می نویسد؛ قصه هلال احمری شدنش هم شنیدنی است و هم جذاب.

قصه همدلی؛ پزشک داوطلب به نیازمندان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، روزی که نماینده ولی‌فقیه در جمع شیرازی‌ها در آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه حضور داشت، دکتر قصه ما کاری کرد، کارستان.
 حمیدرضا محمودیِ دندانپزشک، قرار شد در مدت یکسال 200 مددجوی جمعیت هلال‌احمر استان فارس را رایگان درمان کند و این یعنی 150 میلیون تومان کمک به انسان های نیازمند.
به همین منظور گپی با دکتر سخاوتمند شیرازی داشتیم:
 حمید رضا محمودی متولد 1355 است و تحصیلات خود را در رشته دندانپزشکی در آلمان به پایان رسانده است. وی پس از بازگشت به کشور یک روز در هفته را به صورت رایگان به ارائه خدمات دندانپزشکی در شیراز می پردازد و بخشی از کار خیر خود را به همکاری با جمعیت هلال احمر فارس اختصاص داده است.
وی با اشاره به ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در مطب شخصی خود در شیراز گفت: حدود 3 سال است که با همکاری همسر خود در روزهای پنج شنبه به صورت رایگان به نیازمندان خدمات رایگان ارائه می کنیم.
وی افزود: بخشی از کارهای خیر خود را به کودکان تحت پوشش بهزیستی و معلولان ذهنی نیز اختصاص داده ایم و از زمانی که از آلمان به شیراز برگشتم این نیت را در برنامه کاری خود قرار داده ام.
محمودی به آشنایی خود با اهداف جمعیت هلال احمر اشاره و اظهار کرد: یکی از کارمندان جمعیت هلال احمر شیراز که به عنوان بیمار به من مراجعه کرده بود، موجب شد تا پس از آشنایی با این جمعیت انگیزه‌ای برای حمایت از افراد تحت پوشش آن در من ایجاد شود.
وی بیان کرد: از آنجا که اهداف جمعیت هلال‌احمر، مردمی و خیرخواهانه است و افراد نیازمند را نیز تحت پوشش خدمات خود قرار می دهد، ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان می توانست نقش مطلوبی در این حمایت ها داشته باشد؛ چرا که معتقدم ارائه تخصص‌های پزشکی و درمانی می تواند در همکاری جمعیت هلال احمر فارس نقش مطلوبی داشته باشد، زیرا نیروی انسانی و تخصص افراد، سرمایه های هلال احمر در نظر گرفته می شوند.
وی به سایر متخصصان شاخه های پزشکی توصیه کرد: پرداخت هزینه های درمانی برای بسیاری از نیازمندان دشوار است و عدم مراجعه برای درمان به علت مشکلات مالی موجب می شود تا سلامت عمومی جامعه نیز به مخاطره بیفتد؛ لذا هلال‌احمر مناسب‌ترین نهادی است که می‌تواند در رساندن خدمات خیرخواهانه و عمومی به مددجویان ایفای نقش کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه