تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد

افتتاح 78مجموعه ورزشی چندمنظوره و 176خانه ورزش

کد: 13951004205856015

https://goo.gl/cXEGy5

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از افزایش مجموعه های ورزشی چندمنظوره پایتخت تا پایان سال خبر داد و گفت: پیش بینی کرده ایم تا تعداد این مراکز از 322 مجموعه به 400 مجموعه افزایش پیدا کند.

افتتاح 78مجموعه ورزشی چندمنظوره و 176خانه ورزش

به گزارش اخبار  رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، محمد رضایی با اشاره به توسعه زیرساخت های ورزشی طی سال های اخیر در تهران اظهار کرد: در ابتدای امسال 322 مجموعه ورزشی چندمنظوره در پایتخت داشتیم که به همت مدیریت شهری این مراکز با تمرکز بر تمامی مناطق تا پایان سال به 400 مجموعه افزایش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 560 زمین چمن در تهران فعال است، افزود: تعداد این زمین ها امسال افزایش نخواهد داشت، اما تمهیدات لازم برای راه اندازی 176 خانه ورزش در محلات پیش بینی شده است. تحت این شرایط امسال شاهد آن خواهیم بود که تعداد خانه های ورزش در محلات از 178 به 354 خانه ورزش افزایش یابد.

 رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با تاکید بر اینکه افزایش تعداد خانه های ورزش نوید حضور هر چه پررنگ تر بانوان را در مراکز ورزشی می دهد، تصریح کرد: بسیاری از بانوان به دلیل مشغله فراوان امکان حضور در مراکز ورزشی که دور از خانه و خارج از محله باشد را ندارند. بر همین اساس تصمیم گرفتیم تا با افزایش تعداد این خانه ها در سراهای محلات امکان دسترسی بانوان به فضاهای ورزشی را تسهیل کنیم.

به گفته رضایی علاوه بر امکان حضور بانوان در مجموعه های ورزشی چند منظوره در حال حاضر 76 مرکز به طور اختصاصی در اختیار بانوان قرار دارد و این به آن معناست که دسترسی بانوان به مراکز ورزشی سهل الوصول تر از آقایان است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش