در سامانسراهای لویزان و اسلامشهر

طرح ایجاد پایگاه های اورژانس اجتماعی کلید خورد

کد: 13951005206926015

https://goo.gl/eDAn8d

، تهران , (اخبار رسمی): در نشست مدیران و مسئولان اورژانس تهران، اورژانس اسلامشهر و سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، طرح ایجاد پایگاه های اورژانس اجتماعی در مراکز نگهداری از مددجویان و آسیب دیدگان اجتماعی لویزان و اسلامشهر کلید خورد و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

طرح ایجاد پایگاه های اورژانس اجتماعی کلید خورد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، رضا قدیمی مدیرعامل این سازمان از همکاری چند جانبه ی شهرداری تهران، اورژانس های تهران و اسلامشهر خبر داد وگفت: در نشست صمیمی صبح امروز  با مسئولان اورژانس تهران و اسلامشهر در سامانسرای اسلامشهر، بر ایجاد دو مرکز اورژانس به صورت شبانه روزی در سامانسراهای لویزان و اسلامشهر تأکید شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت ویژه در امر ساماندهی متکدیان و کارتن خواب ها در سطح شهر تهران و رسیدگی به وضعیت بیماران اورژانسی در سامانسراهای تابعه ی شهرداری، نیازمند امکانات و تجیهزات پیشرفته ی پزشکی ، خدمات اورژانسی تخصصی و تیم پزشکی هستیم که ان شاء الله با همکاری اورژانس تهران و اسلامشهر، این مشکلات مرتفع شود.

قدیمی خاطر نشان کرد: از زمان شروع به کار سامانسراها، مراکز ساماندهی اورژانس تهران در کنار شهرداری تهران خدمات شبانه روزی ارایه نموده است و امیدواریم برگزاری این نشست همفکری بر ادامه ی همکاری ها بیفزاید و بتوانیم با همکاری ارگان های همکار، خدمات مفید و ارزنده یی به مددجویان ارایه نماییم.

مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه خدمات پزشکی قابل قبولی در سامانسراها به مددجویان ارایه می شود، افزود: استقرار تیم اورژانس در سامانسراها، می تواند محدودیت ها و کمبودهای سازمان خدمات اجتماعی را در حوزه ی پزشکی و درمانی برطرف نماید.

وی در ادامه، راه اندازی همراه سراها در چند نقطه از پایتخت را توسط مدیریت شهری، خدمات ارزنده توصیف نمود وخاطر نشان کرد: مدیران شهرداری تهران در اقدامی دیگر درآستانه ی شب یلدا ضمن عیادت از کودکان مرکز آموزشی، پزشکی و درمانی مفید، از همراه سرای منطقه ی3 نیز بازدید کردند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه