اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951006208330042

مدیرعامل مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران عنوان کرد

اجرای سامانه هوشمندجاده ای،راهکارمدیریت حمل و نقل

کد: 13951006208330042

https://goo.gl/gpXifG

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران گفت : اجرایی شدن سامانه های هوشمند جاده ای در حوزه حمل و نقل درون شهری و برون شهری، می تواند گام مؤثری در ارائه راهکارهای جامع مدیریت حمل و نقل باشد.

اجرای سامانه هوشمندجاده ای،راهکارمدیریت حمل و نقل

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ،مدیرعامل مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران (مگفا) با اشاره به حضور مگفا در اولین نمایشگاه راهداری، راهسازی، حمل و نقل و صنایع وابسته گفت : سامانه‌های حمل و نقل هوشمند با ارائه راهکار جامع مدیریت حمل و نقل مبتنی بر سه مولفه اصلی راه‌ها، وسایل نقلیه و افراد با دسترسی لحظه‌ای به اطلاعات راه‌ها از طریق حسگرهای مختلف، وسایل نقلیه از طریق GPS های نصب شده و افراد امکان مدیریت هوشمند حمل و نقل را فراهم می‌نماید.

محمدجواد انبیایی با تشریح  توانمندی مگفا در حوزه حمل و نقل هوشمند  و زیر ساخت های آن تصریح کرد : زیرساخت سامانه اطلاعات جغرافیاییGIS، سامانه کنترل و مانیتورینگ ابنیه (اعم از راه ها، تونل ها، پل ها، علائم و …)، داشبورد ساز پویای سازمانی با پشیبانی کامل از طرح های مرتبط با حوزه حمل و نقل، حسگرهای متنوع یکپارچه با زیرساخت اینترنت اشیاء، پلتفرم اینترنت اشیاء اختصاصی برای حوزه حمل و نقل، فناوری رایانش ابری، پلتفرم به عنوان سرویس، زیرساخت ذخیره‌سازی داده‌های کلان و زیرساخت هوش تجاری به منظور مانیتورینگ لحظه‌ای داده ها از جمله خدمات  مگفا  در این حوزه است .
مدیرعامل مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران همچنین  به پروژه های انجام شده مگفا در این حوزه  اشاره و خاطرنشان کرد: مگفا در صدد جستجوی روش هایی است که امکان دسترسی مناسب را برای همه اقشار جامعه فراهم کرده، هزینه های اقتصادی را تعدیل نموده و زمینه آلودگی های زیست محیطی را کاهش دهد. گفتنی است مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران تابع سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو ) است .
گفتنی است مگفا از مراکز زیر مجموعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، در صدد جستجوی روش هایی است که امکان دسترسی مناسب را برای همه اقشار جامعه فراهم کرده، هزینه های اقتصادی را تعدیل نموده و زمینه آلودگی های زیست محیطی را کاهش دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) یک سازمان توسعه‌ای بوده که به منظور گسترش و نوسازی صنایع کشور از راه بررسی های علمی و صنعتی و تهیه و تربیت کادر مدیریت و تاسیس شرکتهای صنعتی، معدنی و خدماتی و یا مشارکت در آنها و کمک و راهنمایی‌های فنی به واحدهای صنعتی و معدنی در سال 1346 تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان