اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951007208444763

ترجمه قدرتمند، پرداخت امن

«ایران مترجم» به پی‌پینگ پیوست

کد: 13951007208444763

https://goo.gl/pNtNoI

، تهران , (اخبار رسمی): «ایران مترجم» اولین و تنها گروه ارائه خدمات تخصصی ترجمه انگلیسی و فارسی است. این گروه با تخصصی کردن حوزه فعالیت و انحصاری کردن آن به ترجمه متن، به دنبال ارتقای کیفیت ارائه خدمات خود هستند. اکنون با پیوستن این گروه به پی‌پینگ، این خدمات، همراه باتجربه یک پرداخت امن و آسان، برای شما قابل‌دسترس است.

«ایران مترجم» به پی‌پینگ پیوست

اکنون با استفاده از سرویس پی‌پینگ تمام مراحل پرداخت مبلغ سفارش، تنها با یک کلیک با سرعت و امنیت بالا قابل انجام است

به گزارش روابط عمومی پی پینگ، گروه ایران مترجم، متشکل از مترجمین و ویراستاران برتر فارغ‌التحصیل دانشگاهی در رشته ترجمه با مدرک کارشناسی و ارشد ترجمه، کار خود را در زمینه ترجمه و ویرایش متون مختلف از سال 1388  آغاز نمود. این گروه پس از چند سال فعالیت و کار در حوزه‌های مختلف ترجمه و ویرایش متون مختلف و دریافت صدها سفارش و تقاضای همکاری و کسب تجربه لازم، اکنون به‌صورت کاملاً تخصصی در حوزه ترجمه متون، آماده خدمت‌رسانی به‌تمامی متخصصان دانشگاهی و جویندگان دانش می‌باشد. این گروه کیفیت و سرعت را به‌عنوان مهم‌ترین اصل خود در نظر گرفته و ترجمه‌ای را به مشتریان و کاربران محترم خود ارائه می‌کند که کیفیت آن کاملاً قابل‌قبول و در سطح بسیار بالایی باشد. بدین ترتیب ارائه خدمات ویرایش و ترجمه باکیفیت نامناسب در دستور کار این گروه قرار ندارد.

خدمات این گروه شامل ترجمه و‌ ویرایش انواع متون و مقالات شما اعم از مقالات دانشگاهی،پایان‌نامه‌ها، مقالات تحقیقاتی و… می‌باشد ،همچنین خدمات گروه ایران مترجم به‌صورت کاملاً هوشمند و اینترنتی می‌باشد و متن دریافت شده پس از عبور از چهار مرحله بررسی اولیه و تائید سفارش، ترجمه، ویرایش و نمونه‌خوانی باکیفیتی متفاوت ازآنچه تاکنون دیده‌اید به شما ارائه می‌گردد.

اکنون با پیوستن «ایران مترجم» به پی‌پینگ، تمام این خدمات، همراه باتجربه یک پرداخت امن و آسان، برای شما قابل‌دسترس است. با ما همراه باشید تا با چگونگی آن بیشتر آشنا شوید:

برای استفاده از خدمات «ایران مترجم» تابه‌حال تنها راه پرداخت مبلغ سفارش استفاده از شماره کارت بود که مستلزم صرف وقت برای واریز از طریق ATM و یا با استفاده از خدمات اینترنتی بانک خودتان بود، بااین‌همه، پس از واریز وجه، باید شماره پرداخت را فرستاده و منتظر تائید پرداخت می‌ماندید.

خبر خوب اینکه اکنون با استفاده از سرویس پی‌پینگ تمام مراحل پرداخت مبلغ سفارش، تنها با یک کلیک با سرعت و امنیت بالا قابل انجام است؛ به‌این‌ترتیب که با مراجعه به سایت «ایران مترجم» و رفتن به بخش «پرداخت مبلغ سفارش»، شما صفحه پرداخت پی‌پینگ را مشاهده می‌کنید و با واردکردن مبلغ سفارش مستقیماً به صفحه پرداخت شاپرک هدایت‌شده و پرداخت خود را انجام می‌دهید. همچنین با استفاده از آیتم‌های مالی موجود در  سرویس پی‌پینگ، این امکان وجود دارد که یک لینک ساده حاوی مشخصات پرداخت (موضوع، سرویس‌گیرنده، شماره فاکتور ...) به همراه مبلغ پرداخت برای شما، ایمیل می‌شود و شما صرفاً با کلیک کردن روی لینک، به صفحه پرداخت بانکی شاپرک (با مبلغ از پیش تعیین‌شده فاکتور!) وارد خواهید شد، و با ورود اطلاعات کارت‌بانکی، پرداخت خود را به‌صورت کاملاً امن انجام می‌دهید. به همین راحتی!

همچنین دیگر نیازی به فرستادن شماره پرداخت و انتظار برای رسیدن خبر تائید پرداخت نخواهد بود؛ چراکه با استفاده از این سرویس بلافاصله پس از پرداخت، فاکتور پرداخت هم از طریق ایمیل و هم از طریق روبات تلگرام برای «ایران مترجم» و همچنین در صورت تمایل و با ثبت ایمیل، برای سفارش‌دهندگان فرستاده خواهد شد.

علاوه بر تمام این خدمات، با استفاده از روبات تلگرامی پی‌پینگ شما می‌توانید با ثبت سفارش در تلگرام، مبلغ سفارش خود را در کمترین زمان ممکن از طریق آیتم مالی ساخته‌شده پرداخت کنید.

همچنین داشتن گزارش کاملی از تمام‌پرداخت‌ها و واریزها و امکان ارسال لینک درخواست پول از مشتریان-با مبلغ مشخص- امکانی است که به کارایی و جذابیت سرویس پرداخت پی‌پینگ برای «ایران مترجم» کمک می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پی پینگ (payping)

پی پینگ یک درگاه پرداخت آنلاین است. در پی پینگ هر شخص یا بیزینس درگاه پرداخت خود را دارد. با عضویت در پی پینگ شما نام کاربری برای خود انتخاب می کنید و بعداز آن صفحه هر عضو بصورت payping.ir/username می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]