اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951008209800042

در پنل ایدرو در چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت ارائه شد

تجارب مدیریتی شرکت های زیر مجموعه سازمان گسترش

کد: 13951008209800042

https://goo.gl/OKLAtL

، تهران , (اخبار رسمی): مانیتورینگ سازمانی، بررسی نقش منابع انسانی در تاب آوری سازمانی و آموزه هایی از آموزش و پروش مدیران در تراز جهانی سه موضوع طرح شده در پنل ایدرو در کنفرانس بین المللی مدیریت بودند.

تجارب مدیریتی شرکت های زیر مجموعه سازمان گسترش

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، معاون برنامه ریزی  سازمان گسترش در این پنل  یکی از مشکلات مدیریتی را کمبود و نقص اطلاعات عنوان کرد و گفت: با اطلاعات جامع، متقن و تحلیل شده است که سازمان ها می توانند در تصمیم سازی ها  نقش آفرینی کنند و  تصمیم گیری های مناسب انجام دهند. دکتر ابوالفضل کیانی با اشاره به نقش داشبورد اطلاعاتی در خودورها تصریح کرد در    تصمیم گیری های مدیریتی هم داشبوردها کمک می کند تا مدیران امکان اخذ بهترین تصمیم را داشته باشند.

کیانی در خصوص نقش منابع انسانی در تاب آوری سازمانی را همخوان با اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: در اقتصاد مقاومتی بند های مختلفی تعریف شده است  که در اکثر بندهای 24 گانه آن با موضوع نیروی انسانی توانمند قابل دستیابی است. وی افزود: اقتصاد درون زا بر مبنای منابع نیروی انسانی موفق وکارآمد امکان پذیر است و پژوهش های صورت گرفته درباره داراییهای مشهود و نامشهود سازمان ها نشان می دهد در آینده تنها 9 درصد دارایی ها مشهود خواهد بود و 91 درصد دارای ها نامشهود یا همان نیروی انسانی خواهد بود. معاون برنامه ریزی ایدرو افزود: این منابع انسانی دانش محور می تواند در شد اقتصادی کشور موثر باشد و در اکثر تکنولوژی های جدید هم به منابع انسانی توسعه یافته منوط است.
 پس از این سخنان، آقای علی محمد آقا علیخانی در خصوص تجربه موردی طراحی داشبورد در شرکت ایران خودور دیزل، آقای منصور دهقان نجم آبادی  در خصوص  بررسی نقش منابع انسانی در تاب آوری سازمانی در شرایط رکود صنعت خودرو و آقای دکتر علی محمد گودرزی در خصوص آموزش و پرورش مدیران در تراز جهانی به  گزارش خود را ارائه کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) یک سازمان توسعه‌ای بوده که به منظور گسترش و نوسازی صنایع کشور از راه بررسی های علمی و صنعتی و تهیه و تربیت کادر مدیریت و تاسیس شرکتهای صنعتی، معدنی و خدماتی و یا مشارکت در آنها و کمک و راهنمایی‌های فنی به واحدهای صنعتی و معدنی در سال 1346 تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید