با حمایت صحا صورت گرفت

بسترسازی صادرات وبرندسازی بین‌المللی منابع تغذیهDC

کد: 13951011211436598

https://goo.gl/F2lUHg

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از شرکت­ های فعال در زمینه طراحی و تولید مبدل‌های قدرت (Power Convertor) با پشتیبانی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) اقدام به توسعه تولید و برندسازی بین­المللی جهت صادرات منابع تغذیهDC قابل برنامه ریزی به بازارهای خارجی کرده است.

بسترسازی صادرات وبرندسازی بین‌المللی منابع تغذیهDC

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صحا، هدف از انجام این طرح برندسازی و ایجاد بستر مناسب برای صادرات منابع تغذیه DC قابل برنامه‌ریزی به بازار بین‌المللی عمدتا اروپا و آمریکاست.

 بهزاد سیاه­کلاه، مدیرعامل این شرکت در خصوص بسترسازی و صادرات این محصول گفت: با توجه به  کارنامه و سابقه خوبی که شرکت توان‌ پژوهان فناور پاسارگاد در بازار داخلی داشته و همچنین مزیت‌های رقابتی این محصول در قیاس با محصولات خارجی، ما را بر آن داشته که به عنوان یک استراتژی جدید بازار خود را از سطح داخلی به سطح بین‌المللی ارتقاء دهیم که این امر مستلزم احراز شرایط و استانداردهای معتبر جهت ارائه محصول و خدمات در کلاس جهانی با هدف حضور در بازارهای بین‌المللی است.

وی ادامه : جهت تحقق این استراتژی، برنامه‌‌ریزی‌هایی برای اخذ تاییدیه‌های فنی و کیفی ، استقرار خط تولید در کشور مقصد و نیز بازاریابی بین‌المللی شده است که در گام نخست ملزومات احراز شرایط جهت حضور در بازار بین‌المللی شامل اخذ تاییدیه‌های لازم و تولید در این طرح تدوین شد. بنابراین در گام نخست یک شرکت در کشور آلمان که عمده سهام آن به نام شرکت توان‌پژوهان است، ثبت و تاییدیه های فنی لازم برای محصولات تولیدی از موسسه TÜV آلمان از طریق انجام آزمایشات فنی Safety و  EMC(Electromagnetic Compatibility) و متعاقبا CE برای حضور و امکان رقابت در بازار جهانی اخذ شد. همچنین با پشتیبانی صندوق حمایت از صنایع الکترونیک خط تولید SKD در آلمان برای تولید 50 دستگاه در آن کشور با هدف نفوذ به بازار و جلب اعتماد بازار خارجی راه اندازی شد.

مدیر عامل این شرکت افزود:  منابع تغذیۀ DC قابل برنامه‌ریزی ساخت شرکت مهندسی توان پژوهان در دو خانوادۀ NiKA و NiLA ارائه می‌شود. خانواده NiKA، منابع ولتاژ DC هستند که  دارای خروجی متغیر یا ثابت می‌باشند. خانواده NiLA منابع جریان DC هستند که ظرفیت خازن خروجی در آنها خیلی کم است و رفتار آن­ها به منابع جریان ایده‌آل بسیار نزدیک است.

سیاه­کلاه تصریح کرد:  هریک از خانواده NiKA و NiLA به لحاظ رنج ولتاژ، جریان و توان مدل‌های متنوعی دارند. رنج مقادیر Rated Value (ارزش امتیاز)در مدل­های مختلف عبارتست از  ولتاژ خروجی از 16V  تا 600V، جریان خروجی از 1A تا 300A و توان خروجی از 2000W  تا 6000W. البته با سری یا موازی کردن چندین دستگاه می‌توان مقادیر ولتاژ و جریان خروجی را افزایش داد.

وی خاطرنشان کرد: برخی از آزمایشگاه­هایی که منابع تغذیۀ DC قابل برنامه‌ریزی در آن­ها مورد استفاده قرار می­گیرد شامل آزمایشگاه الکترونیک قدرت، آزمایشگاه محرکه­های الکتریکی بعنوان شبیه ساز باتری و تأمین منبع DC ورودی محرکه، آزمایشگاه انرژی­های تجدید پذیر بعنوان شبیه ساز پانل­های خورشیدی ، آزمایشگاه لیزر و اپتیک جهت درایور لیزرهای نیمه هادی، آزمایشگاه­های الکترونیک و مخابرات جهت تأمین منبع DC انواع دستگاه‌های مورد تست الکتریکی و یا مخابرات، آزمایشگاه­های لایه نشانی جهت تامین منبع DC کنترل کننده فرآیند لایه نشانی، آزمایشگاه­های مواد و یا شیمی جهت تأمین منبع DC کنترل کننده فرآیندهای شیمیایی از قبیل آبکاری، آزمایشگاه ماشین و سرو سیستم­ها جهت تأمین منبع DC ورودی ماشین‌های جریان سیستم،  آزمایشگاه هوا و فضا جهت تأمین منبع DC تجهیزات ناوبری و سروسیستم­ها و آزمایشگاه پلاسما جهت تأمین منبع DC مورد نیاز برای ایجاد محیط­های پلاسماست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا)

صندوق حما‌یت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (شرکت مادر تخصصی- سهامی خاص) وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکتی 100% دولتی است که قانون آن در سال 1375 تصویب و اساسنامه آن در سال 1376 به تصویب هیأت محترم وزیران رسید. مجمع عمومی صندوق متشکل از وزراء صنعت، معدن و تجارت (رییس مجمع عمومی) - ارتباطات و فناوری اطلاعات - امور اقتصادی و دارایی- علوم، تحقیقات و فناوری - دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح - نیرو و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است. سرمایه اولیه صندوق 50 میلیارد ریال بوده و با اصلاح اساسنامه در سال 1382 به 500 میلیارد ریال افزایش یافت. نخستین اعضای هیئت مدیره صندوق در سال 1377 با حکم رییس محترم مجمع عمومی منصوب و صندوق فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید