اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951015214786361

در دانشگاه خواجه نصیر برگزار می شود

شانزدهمین کنفرانس بین المللی هوافضای ایران

کد: 13951015214786361

https://goo.gl/rNTkD1

، تهران , (اخبار رسمی): شانزدهمین کنفرانس بین المللی هوافضای ایران به میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در روزهای ۳ تا ۵ اسفند برگزار می شود.

شانزدهمین کنفرانس بین المللی هوافضای ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فضایی ایران، دبیر شانزدهمین کنفرانس بین المللی هوافضای ایران گفت: شانزدهمین دوره کنفرانس هوافضای ایران در شش محور اصلی از جمله کنترل سازه های هواوفضا، مدیریت صنایع، هوا فضا و نوآوری در روزهای ۳ تا ۵ اسفند در دانشکده هوافضای دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می شود.

حسن کریمی افزود: ۶۰۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس در شش محور و حوزه اصلی آن از سوی محققان ارسال شده است و مقالات دریافتی از اکثر دانشگاه های کشور و شهرستان های دور کشور است.

وی با اشاره به اینکه تمرکز و توجه بر گسترش روابط بین الملل از جمله اهداف این همایش است افزود: مهمانان و پژوهشگرانی از کشورهای چین، روسیه، هند، رومانی و کانادا در این کنفرانس بین المللی حضور دارند.

کریمی گفت: مهمانان خارجی این کنفرانس تجربیات و نظرات خود را در سخنرانی های کلیدی و کارگاه های آموزشی ارائه می دهند و در حاشیه این کنفرانس نمایشگاه از دستاوردهای جدید هوافضای کشور از سوی شرکت های دانش بنیان دانشگاهی ارائه می شود.

وی در پایان به حضور مسئولین از شش وزارت خانه اشاره کرد و گفت: مسئولینی از وزارت خانه های ارتباطات، دفاع، راه و شهرسازی، صنایع و معادن، آموزش و پرورش و وزارت علوم تحقیقات و فناوری در این کنفرانس حضور دارند.

کریمی تاکید کرد: همچنین مسابقه دانش آموزی با رویکرد هوافضا در حاشیه این کنفرانس برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پژوهشگاه فضایی ایران

پژوهشگاه فضایی ایران با مجوز شورای گسترش آموزش عالی درسال 1390 تشکیل شد و بنا بر اساسنامه و اسناد بالا دستی در حوزه فضا، دارای ماموریت هایی چون طراحی، ساخت و پرتاب ماهواره های مخابراتی و سنجشی، موقعیت یابی، ناوبری و زیست فضا است و پژوهشکده های آن، در تهران و سه مرکز استان شیراز، تبریز و اصفهان در این زمینه ها فعالیت می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]