با راه اندازی دستگاه ذوب قطره ای محقق می شود

افزایش صادرات محصولات فولادی مجتمع صنعتی اسفراین

کد: 13951018216270042

https://goo.gl/fasvUV

، تهران , (اخبار رسمی): با انجام بخشی از تست گرم دستگاه ESR در مجتمع صنعتی اسفراین از شرکت های تابعه ایدرو و راه اندازی کامل این واحد امکان صدور محصولات این شرکت فراهم می گردد.

افزایش صادرات محصولات فولادی مجتمع صنعتی اسفراین

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، مرحله اول تست گرم دستگاه ذوب قطره ای ESR (Electro Slag Remeltion) طرح و توسعه شرکت مجتمع صنعتی اسفراین با حضور کارشناسان کنسرسیوم طرح و با تولید سه شمش اولیه باوزن حدود 10 تن انجام شد.

در این واحد، سالانه حدود 6000 تن انواع مقاطع ESR شده در گروه فولادهای پرآلیاژ با کیفیت بالا جهت مصرف در صنایع نفت، گازوپتروشیمی، صنایع نیروگاهی، صنایع فولاد، صنایع ماشین سازی، خودرو و همچنین صادرات تولید خواهد شد.

بابهره برداری ازاین واحد ، شرکت مجتمع صنعتی اسفراین قادربه تولیدمقاطع باقطر450الی 1200 میلیمترو طول ماکزیمم 6 متر و وزن حداکثر 53 تن می باشد. این مقاطع حسب سفارش مشتریان، در سایر کارگاههای این مجتمع بااستفاده از پرس آهنگری قالب بازوماشین های دقیق آهنگری شعاعی ونیز ماشینکاری  به محصولات و قطعات نهایی قابل تبدیل می باشد.

لازم به ذکر است با راه اندازی کامل این واحد ، علاوه برتأمین نیازداخلی به فولادهای آلیاژی ESR شده، صادرات آن به کشورهای مختلف  نیز امکان پذیر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) یک سازمان توسعه‌ای بوده که به منظور گسترش و نوسازی صنایع کشور از راه بررسی های علمی و صنعتی و تهیه و تربیت کادر مدیریت و تاسیس شرکتهای صنعتی، معدنی و خدماتی و یا مشارکت در آنها و کمک و راهنمایی‌های فنی به واحدهای صنعتی و معدنی در سال 1346 تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار