اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951023219105811

بررسی کمبودها و چالش های منابع مالی جمعیت هلال احمر

چشم انتظار گام دوم حمایت ها

کد: 13951023219105811

https://goo.gl/5fW7Jt

، تهران , (اخبار رسمی): شماره 399 هفته نامه پیام هلال با محوریت بررسی کمبودها و چالش های منابع مالی جمعیت هلال احمر و لزوم حمایت قانون از بزرگترین نهاد عمومی و بشردوستانه کشور، منتشر شد.

چشم انتظار گام دوم حمایت ها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط  عمومی جمعیت هلال احمر؛ 399 امین شماره هفته نامه پیام هلال با طرح مباحث مربوط به کمبودها و چالش های منابع مالی جمعیت هلال احمر، به موضوع انتظار امدادگران و نجاتگران، مسئولان و کارکنان هلال احمر برای حمایت از بزرگترین نهاد امدادی و بشر دوستانه کشور پرداخت.
بنا براین گزارش، در شماره 399 هفته نامه، مسئولان هلال احمر از جمله رئیس سازمان داوطلبان، رئیس سازمان امداد و نجات و مدیرکل امور مجلس جمعیت از تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تصویب ماده 92 قانون برنامه ششم توسعه تقدیر و تشکر کردند.
همچنین در این شماره مطالب و گزارش های متنوعی با عناوین نیروهای غیور و فدارکار داریم؛ اعتبارات نداریم، صرفه جویی 3 هزار میلیارد تومانی کشور به همت سرخ پوشان هلال، پای مرگ و زندگی در میان است، با هلال مهربانی، مهربانتر باشیم، ایستادگی در برابر بحران با جیب خالی، هلال احمر فقط امداد و نجات نیست و ...به رشته تحریر درآمده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | نشریات و کتاب